§ 13. - Ustrój, zakres działania komisji lekarskich do spraw inwalidztwa i zatrudnienia, tryb odwoławczy oraz nadzór nad działalnością tych komisji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1968.31.206

Akt utracił moc
Wersja od: 1 października 1974 r.
§  13.
1. 1
Organ administracji państwowej stopnia powiatowego właściwy ze względu na siedzibę komisji lekarskiej zapewnia personel lekarski o wymaganych kwalifikacjach, niezbędny do funkcjonowania komisji i - w miarę potrzeby - średni personel medyczny.
2.
Zakłady społeczne służby zdrowia wskazane przez organ, o którym mowa w ust. 1, obowiązane są dostarczyć komisjom lekarskim niezbędnego do ich pracy pomieszczenia, sprzętu lekarskiego i gospodarczego, zapewnić możliwość uzyskiwania dokumentacji lekarskiej niezbędnej do wydania orzeczenia oraz wykonywania badań pomocniczych i specjalistycznych lub przeprowadzania obserwacji szpitalnych.
1 § 13 ust. 1 zmieniony przez § 4 pkt 2 rozporządzenia z dnia 27 maja 1974 r. w sprawie przekazania niektórych spraw z zakresu właściwości organów administracji państwowej wyższego stopnia do właściwości organów administracji państwowej niższego stopnia (Dz.U.74.22.131) z dniem 1 października 1974 r.