Rozdział 2 - Zapewnianie spełniania wymagań dostępności produktów i usług - Zapewnianie spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Dz.U.2024.731
Akt oczekującyRozdział 2
Zapewnianie spełniania wymagań dostępności produktów i usług
Zapewnianie spełniania wymagań dostępności produktów i usług
Produkt, w tym interfejs użytkownika, spełnia co najmniej następujące wymagania dostępności:
Poza spełnianiem wymagań dostępności, o których mowa w art. 7 i art. 8, czytnik książek elektronicznych jest wyposażony w technologię syntezy mowy w języku interfejsu użytkownika.
Poza spełnianiem wymagań dostępności, o których mowa w art. 7 i art. 8, konsumenckie urządzenie końcowe z interaktywnymi zdolnościami obliczeniowymi wykorzystywane do oferowania lub świadczenia usług:
Poza spełnianiem wymagań dostępności, o których mowa w art. 12, w ramach usług telekomunikacyjnych zapewnia się przekazywanie komunikacji głosowej wraz z komunikacją tekstową w czasie rzeczywistym, a w przypadku gdy dostępna jest transmisja obrazu - pełną konwersację.
Poza spełnianiem wymagań dostępności, o których mowa w art. 12, w ramach usług dostępu do audiowizualnych usług medialnych zapewnia się:
Poza spełnianiem wymagań dostępności, o których mowa w art. 12, w ramach usług bankowości detalicznej zapewnia się:
Poza spełnianiem wymagań dostępności, o których mowa w art. 12, w ramach usług rozpowszechniania książek elektronicznych zapewnia się:
Poza spełnianiem wymagań dostępności, o których mowa w art. 12, w ramach usług handlu elektronicznego zapewnia się:
- uznaje się za spełniające odpowiednie wymagania dostępności.
W przypadku gdy udostępniane są usługi wsparcia związane z produktem albo usługą, w szczególności:
- informacje na temat dostępności produktu albo usługi i ich kompatybilności z narzędziami wspomagającymi są udzielane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami dostępności określonymi w ustawie, w szczególności w art. 12 i art. 13.