Ustalenie granicy terytorialnej morskiego portu rybackiego w Wielkiej Wsi.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1938.31.273

Akt utracił moc
Wersja od: 6 maja 1938 r.

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA PRZEMYSŁU I HANDLU
z dnia 27 kwietnia 1938 r.
wydane w porozumieniu z Ministrem Spraw Wewnętrznych w sprawie ustalenia granicy terytorialnej morskiego portu rybackiego w Wielkiej Wsi.

Na podstawie art. 3 rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 22 marca 1928 r. o organizacji i zakresie działania władz marynarki handlowej (Dz. U. R. P. Nr 38, poz. 366) zarządzam co następuje:
Granicę terytorialną morskiego portu rybackiego w Wielkiej Wsi ustala się jak następuje:

Poczynając od punktu oznaczonego na planie, załączonym do rozporządzenia niniejszego, lit. A, leżącego na przecięciu południowo-zachodniej granicy własności kolei Puck - Hel z prostą prostopadłą do osi ulicy portowej, poprowadzoną w odległości 255 metrów na południo-zachód od punktu oznaczonego lit. O (leżącego na przecięciu osi drogi portowej z osią molo zachodniego), granica biegnie w kierunku północno-wschodnim w morze po linii prostej prostopadłej do osi ulicy portowej; od lit. B, punktu leżącego na przecięciu tej prostej linią równoległą do osi ulicy portowej, poprowadzoną w odległości 350 metrów na północno-wschód od głowicy molo zachodniego, - po wymienionej linii równoległej na południo-wschód; od lit. C, punktu leżącego na przecięciu tej równoległej prostą prostopadłą do osi ulicy portowej, poprowadzoną w odległości 930 metrów na południo-wschód od punktu oznaczonego lit. O' (leżącego na przecięciu osi molo wschodniego z osią ulicy portowej), - na południo-zachód po linii prostej prostopadłej do ulicy portowej; od lit. D, punktu leżącego na przecięciu się tej prostej prostopadłej z północno-zachodnią krawędzią projektowanej drogi kołowej na Hel - w kierunku północno-zachodnim po północno-wschodniej krawędzi wymienionej drogi kołowej, zaś od zakrętu tej drogi w kierunku zachodnim po jej północnej krawędzi; od lit. E, punktu położonego na przecięciu północnej krawędzi drogi z zachodnią granicą bloku Nr 28 - w kierunku północnym po zachodniej granicy bloku Nr 28; od lit. F, punktu położonego na przecięciu granicy bloku Nr 28 południowo-zachodnią granicą bloku Nr 57 - na północno-zachód po południowo-zachodniej granicy bloków Nr 57 i 59; od lit. G - po przecięciu po linii prostej ulicy Nr 20, północno-wschodnią krawędzią ulicy, przecinającej blok Nr 25; od lit. H, punktu leżącego na wschodniej krawędzi ulicy Nr 24 - na zachód po linii prostej prostopadłej do osi ulicy Nr 23; od lit. I, punktu przecięcia się tej prostej z północno - wschodnią krawędzią ulicy Nr 23 - w kierunku północnym, po wschodniej krawędzi ulicy Nr 23; od lit. K, punktu leżącego na przecięciu się linii przedłużenia tejże krawędzi ulicy z granicą własności kolei Puck-Hel - południową granicą własności kolei Puck-Hel w kierunku wschodnim do punktu wyjścia oznaczonego lit. A.

Wytyczenie w terenie granicy, określonej w § 1, porucza się Urzędowi Morskiemu w porozumieniu ze Starostwem Morskim.
Rozporządzenie niniejsze wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
ZAŁĄCZNIKI

Granice terytorialne Morskiego portu rybackiego w Wielkiej Wsi

(grafika pominięta)