Ustalenie granicy terytorialnej morskiego portu handlowego w Gdyni.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1936.65.480

Akt utracił moc
Wersja od: 31 marca 1976 r.

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA PRZEMYSŁU I HANDLU
z dnia 24 lipca 1936 r.
wydane w porozumieniu z Ministrem Spraw Wewnętrznych w sprawie ustalenia granicy terytorialnej morskiego portu handlowego w Gdyni.

..................................................

Notka Redakcji Systemu Informacji Prawnej LEX

Zmiany niniejszego rozporządzenia, wprowadzone przez § 2 rozporządzenia Ministra Handlu Zagranicznego i Gospodarki Morskiej z dnia 12 marca 1976 r. o ustaleniu granicy wodnej (redy) morskiego portu handlowego w Gdyni (Dz.U.76.12.72), nie zostały naniesione na tekst, gdyż data wejścia w życie tych zmian jest późniejsza od daty utraty mocy przez niniejsze rozporządzenie.

..................................................

Na podstawie art. 3 rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej z dnia 22 marca 1928 r. o organizacji i zakresie działania władz marynarki handlowej (Dz. U. R. P. Nr. 38, poz. 366) zarządzam co następuje:
Granicę terytorialną morskiego portu handlowego w Gdyni ustala się jak następuje:

Poczynając od punktu, leżącego przy wschodniej krawędzi Bulwaru Nadmorskiego w odległości 350 m na południe od osi ul. 10 Lutego, oznaczonego na planie, załączonym do rozporządzenia niniejszego, lit. A., granica biegnie na północ wzdłuż wschodniej krawędzi Bulwaru Nadmorskiego do północnej linii zabudowy ul. Derdowskiego - lit. B., od tego punktu na zachód wzdłuż północnej linii zabudowy ul. Derdowskiego do wschodniej linii zabudowy ul. Waszyngtona - lit. C., następnie na północ wzdłuż wschodniej linii zabudowy tej ulicy do południowej linii zabudowy ul. Św. Piotra - lit. D., dalej na zachód wzdłuż południowej linii zabudowy ul. Św. Piotra i po przecięciu ul. Portowej - po północnej i zachodniej granicy parcel, oznaczonych numerami kastralnymi 1283/130 Oksywie wykaz L. 287, 1284/130 i 790/131 Oksywie, wykaz L. 27, 938/48 i 939/48 Gdynia, wykaz L. 216, na załączonym planie oznaczonych literami a-b-c-d, dochodząc do północnej linii zabudowy ul. Jana z Kolna - lit. E., następnie wzdłuż północnej linii zabudowy tej ulicy do zachodniej linii regulacyjnej drogi Okrężnej - lit. F.; od tego punktu wzdłuż zachodniej linii regulacyjnej, drogi Okrężnej do punktu, położonego w odległości 80 m od skrzydła północnego przyczółka wiaduktu Nr 2 - lit. G., dalej linią prostą do punktu, położonego na południowo-wschodniej linii regulacyjnej drogi Pogórskiej w odległości 410 m od osi kanału przemysłowego - lit. H., od tego punktu wzdłuż południowo-wschodniej linii regulacyjnej drogi Pogórskiej do południowej krawędzi drogi polnej - lit. I., następnie południową krawędzią tej drogi do punktu, położonego w odległości 500 m od osi kanału przemysłowego - lit. K., dalej linią prostą równoległą do osi kanału przemysłowego w odległości 500 m od osi do punktu, położonego na północnej linii regulacyjnej drogi Okrężnej - lit. L., dalej północną linią regulacyjną tej drogi do punktu - lit. M. - od którego linia prostopadła do nabrzeża Oksywskiego przetnie to nabrzeże w odległości 252,37 m od narożnika nabrzeża, oznaczonego na planie lit. N., dalej tą prostopadłą do przecięcia z osią kanału Portowego - lit. O. - i osią tego kanału do środka portowego koła obrotowego - lit. P., poczem linią prostą do północnej krawędzi północnej głowicy głównego wejścia do portu - lit. R., dalej dwa kilometry na wschód do pławy świetlnej i huczącej - lit. S.; wodna granica wschodnia biegnie na południe od wymienionej pławy, południowa zaś na wschód od punktu wejścia - lit. S. T. A.

Rozporządzenie niniejsze wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

Załącznik

GRANICE TERYTORJALNE MORSKIEGO PORTU HANDLOWEGO W GDYNI

(pominięty)