§ 11. - Ustalanie prawa do renty inwalidzkiej rolniczej oraz zgłaszanie i ustalanie okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy rolniczej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1991.103.449
Akt utracił moc
Wersja od: 2 maja 2004 r.
§ 11.
1.
Protokół powypadkowy powinien zawierać:
1)
imię i nazwisko oraz stanowisko osoby sporządzającej protokół,
2)
imię i nazwisko osoby zgłaszającej wypadek oraz datę zgłoszenia,
3)
dokładne dane osobowe poszkodowanego,
4)
datę wypadku, opis okoliczności wypadku, jego przebieg i przyczyny,
5)
ustalenia lekarza dokonane w oparciu o badania poszkodowanego,
6)
stwierdzenie, czy był to wypadek przy pracy rolniczej,
7)
stwierdzenie, czy zachodzą okoliczności mogące mieć wpływ na ograniczenie prawa do świadczeń przysługujących z tytułu wypadku,
8)
datę sporządzenia protokołu i podpis osoby, która go sporządziła.
2.
Protokół powypadkowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden doręcza się poszkodowanemu lub członkowi jego rodziny łącznie z decyzją ustalającą prawo do świadczenia z ubezpieczenia społecznego rolników lub odmawiającą prawa do takiego świadczenia, a drugi przechowuje się w aktach sprawy.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .