Art. 3. - [Rejestr dostawców usług zaufania] - Usługi zaufania oraz identyfikacja elektroniczna.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2024.422 t.j.
Akt obowiązujący Wersja od: 20 marca 2024 r.
Art. 3. [Rejestr dostawców usług zaufania]
1.
Rejestr jest prowadzony w postaci elektronicznej.2.
Rejestr jest jawny. Każdy ma prawo dostępu do danych zawartych w rejestrze.3.
Do rejestru wpisuje się dostawców usług zaufania, którzy mają siedzibę lub oddział na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, oraz usługi zaufania świadczone przez tych dostawców.4.
Do rejestru wpisuje się:1)
imię i nazwisko lub firmę (nazwę) dostawcy usług zaufania;2)
adres siedziby i miejsca wykonywania działalności;3)
numer w Krajowym Rejestrze Sądowym - w przypadku dostawców usług zaufania podlegających wpisowi do tego rejestru;4)
numer identyfikacji podatkowej;5)
nazwę polityki świadczenia usług;6)
rodzaj świadczonych usług zaufania;7)
datę rozpoczęcia świadczenia usługi zaufania;8)
datę zakończenia świadczenia usługi zaufania;9)
informację o wystawionych certyfikatach, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 1;10)
nazwę i adres zakładu ubezpieczeń, z którym dostawca usług zaufania zawarł umowę ubezpieczenia, okres, na jaki umowa ta została zawarta, oraz sumę ubezpieczenia;11)
informacje o zamiarze zaprzestania prowadzenia działalności w zakresie świadczenia usług zaufania lub zamiarze ograniczenia zakresu świadczonych usług zaufania;12)
informacje o otwarciu likwidacji dostawcy usług zaufania oraz datę jego likwidacji;13)
informacje o ogłoszeniu upadłości dostawcy usług zaufania lub oddaleniu wniosku o ogłoszenie upadłości z przyczyn wskazanych w art. 13 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 1520 oraz z 2023 r. poz. 825, 1723, 1843 i 1860) oraz datę zakończenia postępowania upadłościowego;14)
datę wykreślenia z rejestru dostawcy usług zaufania.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »