Art. 174. - [Dodatkowe dokumenty dołączane do wniosku o wydanie zezwolenia na świadczenie usług płatniczych lub o wpis do rejestru dostawców i wydawców pieniądza elektronicznego] - Usługi płatnicze.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2024.30 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 9 stycznia 2024 r. do: 31 maja 2024 r.
Art.  174.  [Dodatkowe dokumenty dołączane do wniosku o wydanie zezwolenia na świadczenie usług płatniczych lub o wpis do rejestru dostawców i wydawców pieniądza elektronicznego]
1. 
Do wniosku o wydanie zezwolenia, o którym mowa w art. 60 ust. 1, w okresie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy dołącza się dodatkowo aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego.
2. 
Do wniosku o wpis do rejestru, w okresie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy dołącza się dodatkowo, z zastrzeżeniem ust. 3, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, wydany nie wcześniej niż na 3 miesiące przed dniem złożenia wniosku o wpis do rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed dniem złożenia wniosku o wpis do rejestru.
3. 
Do wniosku, o którym mowa w art. 122 ust. 1, w okresie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy dołącza się dodatkowo:
1)
aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenie z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
2)
umowę spółki, akt założycielski lub statut, a w przypadku osoby fizycznej - kopię dokumentu potwierdzającego jej tożsamość.