§ 7. - Usługa dzierżawy łączy telekomunikacyjnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.118.1234

Akt utracił moc
Wersja od: 26 maja 2004 r.
§  7.
1.
Dostępność cyfrowych łączy dzierżawionych klasy standardowej w zależności od ich długości (L) określa się przez wyznaczenie maksymalnej długości okresu niedostępności i liczby okresów niedostępności dla pojedynczego łącza, średniej długości okresu niedostępności i liczby okresów niedostępności wszystkich łączy tej klasy wydzierżawianych przez operatora o znaczącej pozycji rynkowej w zakresie świadczenia usługi dzierżawy łączy telekomunikacyjnych oraz przez maksymalny czas odtwarzania usługi.
2.
Ustala się średnią długość okresu niedostępności wszystkich cyfrowych łączy telekomunikacyjnych klasy standardowej, wydzierżawianych przez operatora o znaczącej pozycji rynkowej w zakresie świadczenia usługi dzierżawy łączy telekomunikacyjnych w roku kalendarzowym:
Długość łączaL ≤ 500 km500 km < L ≤ 1.000 km1.000 km < L
Długość okresu niedostępności20 x 10-440 x 10-460 x 10-4
3.
Ustala się maksymalną długość okresu niedostępności w okresie kolejnych 12 miesięcy dla pojedynczego cyfrowego łącza telekomunikacyjnego klasy standardowej, dzierżawionego przez użytkownika:
Długość łączaL ≤ 500 km500 km < L ≤ 1.000 km1.000 km < L
Długość okresu niedostępności99 x 10-4146 x 10-4193 x 10-4
4.
Ustala się średnią liczbę okresów niedostępności wszystkich cyfrowych łączy telekomunikacyjnych klasy standardowej, wydzierżawianych przez operatora o znaczącej pozycji rynkowej w zakresie świadczenia usługi dzierżawy łączy telekomunikacyjnych w roku kalendarzowym:
Długość łączaL ≤ 500 km500 km < L ≤ 1.000 km1.000 km < L
Liczba okresów niedostępności99141183
5.
Ustala się maksymalną liczbę okresów niedostępności w okresie kolejnych 12 miesięcy dla pojedynczego cyfrowego łącza telekomunikacyjnego klasy standardowej, dzierżawionego przez użytkownika:
Długość łączaL ≤ 500 km500 km < L ≤ 1.000 km1.000 km < L
Liczba okresów niedostępności501559617
6.
Maksymalny czas odtwarzania usługi w przypadku łącza cyfrowego klasy standardowej wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia usterki lub awarii.