§ 5. - Urzędowe sprawdzenie.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.778

Akt utracił moc
Wersja od: 13 kwietnia 2017 r.
§  5. 
1. 
Zgłoszenie przesyłane przed rozpoczęciem działalności, której przeprowadza się urzędowe sprawdzenie, zwane dalej "zgłoszeniem", zawiera:
1)
dane podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą, w tym pełną nazwę podmiotu, a w przypadku osoby fizycznej - imię i nazwisko;
2)
numer identyfikacji podatkowej NIP albo inny numer identyfikacyjny używany w państwie siedziby lub zamieszkania podmiotu;
3)
numer w Krajowym Rejestrze Sądowym;
4)
adres siedziby albo zamieszkania podmiotu;
5)
dane kontaktowe podmiotu wraz z podaniem adresu poczty elektronicznej;
6)
określenie rodzaju i zakresu działalności gospodarczej podlegającej kontroli celno-skarbowej;
7)
określenie miejsca prowadzenia działalności podlegającej kontroli celno-skarbowej.
2. 
W przypadku spółki, o której mowa w art. 7a ustawy o grach hazardowych, zgłoszenie zawiera dodatkowo:
1)
adres zamieszkania albo siedziby przedstawiciela albo adres oddziału spółki;
2)
numer identyfikacji podatkowej NIP przedstawiciela albo oddziału spółki;
3)
numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, jeżeli przedstawiciel numer taki posiada;
4)
dane kontaktowe przedstawiciela albo oddziału spółki.
3. 
W przypadku działalności gospodarczej polegającej na wydobyciu gazu ziemnego lub ropy naftowej przez miejsce prowadzenia działalności, o którym mowa w ust. 1 pkt 7, rozumie się miejsca określone w wykazie, o którym mowa w § 3 ust. 6 pkt 1.