§ 5. - Urzędowe sprawdzenie.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2017.778
Akt utracił moc Wersja od: 13 kwietnia 2017 r.
§ 5.
1.
Zgłoszenie przesyłane przed rozpoczęciem działalności, której przeprowadza się urzędowe sprawdzenie, zwane dalej "zgłoszeniem", zawiera:1)
dane podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą, w tym pełną nazwę podmiotu, a w przypadku osoby fizycznej - imię i nazwisko;2)
numer identyfikacji podatkowej NIP albo inny numer identyfikacyjny używany w państwie siedziby lub zamieszkania podmiotu;3)
numer w Krajowym Rejestrze Sądowym;4)
adres siedziby albo zamieszkania podmiotu;5)
dane kontaktowe podmiotu wraz z podaniem adresu poczty elektronicznej;6)
określenie rodzaju i zakresu działalności gospodarczej podlegającej kontroli celno-skarbowej;7)
określenie miejsca prowadzenia działalności podlegającej kontroli celno-skarbowej.2.
W przypadku spółki, o której mowa w art. 7a ustawy o grach hazardowych, zgłoszenie zawiera dodatkowo:1)
adres zamieszkania albo siedziby przedstawiciela albo adres oddziału spółki;2)
numer identyfikacji podatkowej NIP przedstawiciela albo oddziału spółki;3)
numer w Krajowym Rejestrze Sądowym, jeżeli przedstawiciel numer taki posiada;4)
dane kontaktowe przedstawiciela albo oddziału spółki.3.
W przypadku działalności gospodarczej polegającej na wydobyciu gazu ziemnego lub ropy naftowej przez miejsce prowadzenia działalności, o którym mowa w ust. 1 pkt 7, rozumie się miejsca określone w wykazie, o którym mowa w § 3 ust. 6 pkt 1.