§ 4. - Urzędowe sprawdzenie.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.778

Akt utracił moc
Wersja od: 13 kwietnia 2017 r.
§  4. 
1. 
Dokumentów mających znaczenie dla kontroli celno-skarbowej nie dołącza się, jeżeli:
1)
właściwy naczelnik urzędu celno-skarbowego lub naczelnik urzędu skarbowego, do którego składane jest zgłoszenie, dysponuje tymi dokumentami i dane w nich zawarte są aktualne lub
2)
dane zawarte w dokumentach znajdują się w prowadzonych przez podmioty publiczne bazach danych, do których dostęp ma właściwy naczelnik urzędu celno-skarbowego lub naczelnik urzędu skarbowego.
2. 
W przypadku gdy wskazanie osób, o których mowa w § 3 ust. 1 pkt 9, ust. 2 pkt 8, ust. 3 pkt 7, ust. 4 pkt 10, ust. 5 pkt 7 oraz ust. 6 pkt 5, nie jest możliwe na etapie dokonywania zgłoszenia, wykaz tych osób może zostać dołączony do protokołu z urzędowego sprawdzenia, o którym mowa w art. 109 ust. 1 ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej.