§ 15. - Urzędowe sprawdzenie.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2016.1296
Akt utracił moc Wersja od: 19 sierpnia 2016 r.
§ 15.
1.
Akta weryfikacyjne sporządza się w dwóch egzemplarzach, w postaci papierowej, przy czym jeden egzemplarz pozostaje u właściwego naczelnika urzędu celnego, a drugi egzemplarz podmiot podlegający urzędowemu sprawdzeniu przechowuje w miejscu, w którym przeprowadzono urzędowe sprawdzenie, z zastrzeżeniem ust. 3.2.
Akta weryfikacyjne należy zabezpieczyć pieczęciami naczelnika urzędu celnego i kolejno ponumerować karty.3.
W przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, o której mowa w § 2 pkt 6 oraz § 11 ust. 2, jeden egzemplarz akt weryfikacyjnych pozostaje u właściwego naczelnika urzędu celnego, a drugi przechowuje podmiot dokonujący zgłoszenia.