§ 13. - Urzędowe sprawdzenie.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2016.16

Akt utracił moc
Wersja od: 5 stycznia 2016 r.
§  13.
W toku urzędowego sprawdzenia w podmiotach prowadzących działalność gospodarczą, o której mowa w § 2 pkt 7, dokonuje się:
1)
sprawdzenia zgodności zgłoszenia i załączonej dokumentacji ze stanem faktycznym;
2)
sprawdzenia stanu miejsc przeznaczonych do prowadzenia działalności gospodarczej oraz urządzeń składowych i wyposażenia, a także ogrodzenia i zabezpieczenia;
3)
sprawdzenia, czy istniejące księgi rachunkowe zawierają właściwe dane szczegółowe na potrzeby oceny wniosku podmiotu o zatwierdzenie tych ksiąg jako ewidencji, zgodnie z art. 515 rozporządzenia Komisji (EWG) nr 2454/93 z dnia 2 lipca 1993 r. ustanawiającego przepisy w celu wykonania rozporządzenia Rady (EWG) nr 2913/92 ustanawiającego Wspólnotowy Kodeks Celny (Dz. Urz. UE L 253 z 11.10.1993, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 2, t. 6, str. 3, z późn. zm.);
4)
uzgodnienia formy prowadzenia i zakresu danych w ewidencji, której prowadzenie wymagane jest na podstawie przepisów prawa celnego.