§ 15. - Urządzanie cmentarzy, prowadzenie ksiąg cmentarnych oraz chowanie zmarłych.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1972.47.299
Akt utracił moc Wersja od: 29 marca 2002 r.
§ 15.
Zarząd cmentarza powinien prowadzić księgę cmentarną według wzoru, ustalonego przez Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska, zawierającą następujące dane osób, których zwłoki zostały pochowane: 1)
nazwisko i imię, 2)
płeć, 3)
wiek, 4)
ostatnie miejsce zamieszkania, 5)
datę zgonu, 6)
miejsce zgonu, 7)
przyczynę zgonu, 8)
datę i numer aktu zgonu, 9)
datę pochowania, 10)
dokładnie określone miejsce pochowania według planu zagospodarowania cmentarza, 11)
ewentualnie odnotowanie faktu wydobycia, daty i miejsca ponownego złożenia szczątków.Dane wymienione w pkt 1 - 8 powinny być wpisane do księgi cmentarnej na podstawie przedłożonej karty zgonu. Karty zgonu, na których podstawie dokonano pochowania zwłok, powinny być przechowywane przez zarząd cmentarza co najmniej 30 lat.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »