Rozdział 4 - Organizacja działania komisji kwalifikacyjnej - Uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2003.143.1396

Akt utracił moc
Wersja od: 14 sierpnia 2003 r.

Rozdział  4

Organizacja działania komisji kwalifikacyjnej

§  11.
W skład komisji kwalifikacyjnej wchodzą:
1)
przewodniczący;
2)
trzech wiceprzewodniczących;
3)
członkowie.
§  12.
1.
Komisja kwalifikacyjna działa w podkomisjach:
1)
podkomisja I - dla uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 pkt 1, 2, 4 i 5 ustawy;
2)
podkomisja II - dla uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 pkt 3 ustawy;
3)
podkomisja III - dla uprawnień zawodowych, o których mowa w art. 43 pkt 6 i 7 ustawy.
2.
Pracami podkomisji kierują wiceprzewodniczący komisji kwalifikacyjnej.
§  13.
1.
Pracami komisji kwalifikacyjnej kieruje jej przewodniczący, który w szczególności:
1)
wnioskuje do Głównego Geodety Kraju w sprawie ustalania harmonogramów postępowania kwalifikacyjnego;
2)
zapewnia opracowanie propozycji zestawów pytań na egzaminy pisemne;
3)
inicjuje działania mające na celu podnoszenie poziomu wiedzy członków komisji kwalifikacyjnej i zachowanie jednolitości postępowań kwalifikacyjnych.
2.
Przewodniczący może powierzyć bezpośrednie kierowanie pracami komisji kwalifikacyjnej jednemu z wiceprzewodniczących.