§ 12. - Umundurowanie funkcjonariuszy celnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2015.1490

Akt utracił moc
Wersja od: 29 września 2015 r.
§  12.
1.
W przypadku niezawinionego zniszczenia lub utraty składnika ubioru, oznaczenia stopnia służbowego lub znaku imiennego kierownik urzędu, na wniosek funkcjonariusza złożony w postaci papierowej albo elektronicznej, zawierający opis zdarzenia, przydziela nowy składnik ubioru, oznaczenie stopnia służbowego lub znak imienny.
2.
W przypadku zniszczenia lub utraty znaku identyfikacji indywidualnej kierownik urzędu, na wniosek funkcjonariusza złożony w postaci papierowej albo elektronicznej, zawierający opis zdarzenia, przydziela nowy znak identyfikacji indywidualnej.
3.
W przypadku nieobecności funkcjonariusza w służbie trwającej dłużej niż 12 miesięcy kierownik urzędu, na wniosek funkcjonariusza złożony w postaci papierowej albo elektronicznej, po dokonaniu przeglądu posiadanego umundurowania, może przydzielić funkcjonariuszowi składniki ubioru w celu zapewnienia wykonywania obowiązków służbowych o każdej porze roku w umundurowaniu zapewniającym przepisowy i estetyczny wygląd.
4.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach kierownik urzędu, na uzasadniony wniosek funkcjonariusza złożony w postaci papierowej albo elektronicznej, może przydzielić dodatkowy składnik umundurowania.