Rozdział 3 - Pomoc inwestycyjna na publicznie dostępną infrastrukturę ładowania lub tankowania dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych - Udzielanie pomocy na zieloną transformację miast w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.2187

Akt utracił moc
Wersja od: 26 października 2022 r.

Rozdział  3

Pomoc inwestycyjna na publicznie dostępną infrastrukturę ładowania lub tankowania dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych

§  13. 
1. 
Pomoc inwestycyjna na publicznie dostępną infrastrukturę ładowania lub tankowania dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych jest udzielana na rozwój publicznie dostępnej infrastruktury ładowania lub infrastruktury tankowania służącej do dostarczania energii elektrycznej lub wodoru odnawialnego do celów transportu dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych.
2. 
Pomoc inwestycyjna na publicznie dostępną infrastrukturę ładowania lub tankowania dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych może być udzielana, jeżeli przedsiębiorca ubiegający się o wsparcie zapewni spełnienie wymogu, o którym mowa w art. 36a ust. 2 zdanie drugie rozporządzenia nr 651/2014.
§  14. 
1. 
Pomoc inwestycyjna na publicznie dostępną infrastrukturę ładowania lub tankowania dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych jest udzielana na pokrycie kosztów kwalifikowalnych, o których mowa w art. 36a ust. 3 zdanie pierwsze i drugie rozporządzenia nr 651/2014.
2. 
Pomoc inwestycyjna na publicznie dostępną infrastrukturę ładowania lub tankowania dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych nie może być udzielana na pokrycie kosztów, o których mowa w art. 36a ust. 3 zdanie trzecie rozporządzenia nr 651/2014.
§  15. 
1. 
Pomoc inwestycyjna na publicznie dostępną infrastrukturę ładowania lub tankowania dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych jest przyznawana na zasadach określonych w art. 36a ust. 4 rozporządzenia nr 651/2014.
2. 
Maksymalną intensywność pomocy inwestycyjnej na publicznie dostępną infrastrukturę ładowania lub tankowania dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych określa się zgodnie z art. 36a ust. 4 rozporządzenia nr 651/2014.
§  16. 
Pomoc inwestycyjna na publicznie dostępną infrastrukturę ładowania lub tankowania dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych może być udzielana, jeżeli infrastruktura ładowania lub infrastruktura tankowania jest udostępniana zgodnie z art. 36a ust. 6 i 9 rozporządzenia nr 651/2014.
§  17. 
Pomoc inwestycyjna na publicznie dostępną infrastrukturę ładowania lub tankowania dla pojazdów bezemisyjnych lub niskoemisyjnych może być udzielana, jeżeli spełnione są warunki, o których mowa w art. 36a ust. 5, 7 i 8 rozporządzenia nr 651/2014.