§ 7. - Udzielanie pomocy de minimis na realizację branżowych projektów promocyjnych w zakresie eksportu lub sprzedaży na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.1571

Akt utracił moc
Wersja od: 13 listopada 2014 r.
§  7. 
Minister właściwy do spraw gospodarki ocenia projekt, biorąc pod uwagę:
1)
branżę lub grupę towarową;
2)
program i dostosowanie formy działań promocyjnych do specyfiki branży i promowanych produktów;
3)
zamierzone efekty realizacji projektu;
4)
miejsce realizacji projektu oraz jego odbiorców;
5)
liczbę firm uczestniczących w projekcie;
6)
zaangażowanie partnerów zagranicznych w realizację projektu;
7)
opinię, o której mowa w § 6 ust. 1;
8)
niezbędność uzyskania pomocy w celu realizacji projektu;
9)
budżet projektu, w szczególności adekwatność wysokości i rodzajów wydatków do proponowanych działań promocyjnych, szczegółowość i przejrzystość oraz źródła finansowania projektu;
10)
doświadczenie i zaplecze organizacyjne podmiotów zaangażowanych w realizację projektu.