§ 2. - Tryb zgłaszania wniosków oraz wydawania zaświadczeń i zezwoleń na wywóz za granicę dóbr kultury.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1965.31.206

Akt utracił moc
Wersja od: 1 kwietnia 2002 r.
§  2.
1.
Wniosek (§ 1) powinien szczegółowo wymieniać przedmioty, które mają być wywiezione, wraz z opisem umożliwiającym dokładne ich zidentyfikowanie. Na żądanie organu wydającego zezwolenie należy dołączyć dwie fotografie przedmiotów objętych wnioskiem.
2.
Wniosek o zezwolenie na czasowy wywóz instrumentów muzycznych powinien zawierać oświadczenie, czy wnioskodawca ubiega się o wielokrotny wywóz w oznaczonym okresie.
3.
Do wniosku o zezwolenie na wywóz na stałe instrumentu muzycznego należy dołączyć:
1)
dowód stwierdzający prawo własności,
2)
opinię rzeczoznawcy z dziedziny właściwej dla odpowiedniego rodzaju instrumentu o wartości artystycznej, muzealnej lub historycznej,
3)
zaświadczenie stwierdzające sposób użytkowania instrumentu muzycznego, wydane przez zakład pracy, właściwy związek zawodowy, stowarzyszenie twórców albo szkołę lub uczelnię.