Tryb wydawania oraz rozpowszechniania Biuletynu Służby Cywilnej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1997.46.292

Akt utracił moc
Wersja od: 14 maja 1997 r.

ROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 13 maja 1997 r.
w sprawie trybu wydawania oraz rozpowszechniania Biuletynu Służby Cywilnej.

Na podstawie art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 89, poz. 402) zarządza się, co następuje:
1.
Szef Służby Cywilnej wydaje Biuletyn Służby Cywilnej, zwany dalej "Biuletynem".
2.
Biuletyn redaguje zespół redakcyjny w Urzędzie Służby Cywilnej.
1.
Biuletyn wydaje się z zachowaniem kolejności numerów w każdym roku kalendarzowym.
2.
Na każdym numerze Biuletynu zamieszcza się datę jego wydania.
3.
Dzień wydania Biuletynu ustala się z uwzględnieniem przewidywanego terminu zakończenia druku i skierowania do rozpowszechniania.
4.
Na ostatniej stronie Biuletynu zamieszcza się nazwę jego wydawcy oraz informacje związane z jego wydawaniem i rozpowszechnianiem.
Szef Służby Cywilnej:
1)
zatwierdza przygotowany do druku tekst Biuletynu i poleca jego wydanie,
2)
ustala nakład Biuletynu, kierując się potrzebą zapewnienia jego powszechnej dostępności,
3)
ustala cenę Biuletynu, uwzględniając koszty jego wydania i rozpowszechniania.
Rozpowszechnianie Biuletynu odbywa się w detalicznych punktach sprzedaży prasy, znajdujących się w siedzibach urzędów administracji publicznej, oraz w systemie prenumeraty.
Biuletyn otrzymują nieodpłatnie:
1)
Prezes Rady Ministrów,
2)
Sekretarz Rady Ministrów,
3)
członkowie Rady Służby Cywilnej,
4)
przewodniczący komisji służby cywilnej,
5)
dyrektorzy generalni urzędów.
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.