§ 11. - Tryb, sposób i zakres uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposób zakładania konta użytkownika.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2017.1561
Akt obowiązujący
Wersja od: 12 czerwca 2020 r.
§ 11.
1.
W przypadku wypowiedzenia pełnomocnictwa należy:
1)
usunąć dane pełnomocnika z systemu teleinformatycznego;
2)
przesłać do biura informacyjnego wypowiedzenie pełnomocnictwa.
2.
Jeżeli dane pełnomocnika nie zostaną usunięte z systemu teleinformatycznego, biuro informacyjne, niezwłocznie po otrzymaniu wypowiedzenia pełnomocnictwa, cofa zatwierdzenie pełnomocnika w systemie.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .