§ 9. - Tryb składania wykazów i wniosków o wypłatę świadczeń z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, przekazywanie środków z tego Funduszu oraz dokonywanie wypłat świadczeń.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1994.31.114

Akt utracił moc
Wersja od: 28 marca 1995 r.
§  9.
1. 11
Wniosek, o którym mowa w art. 7 ust. 3 ustawy, składany do dyrektora wojewódzkiego urzędu pracy, powinien zawierać:
1)
określenie osoby uprawnionej do złożenia wniosku,
2)
określenie pracownika lub osoby, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy,
3)
określenie niewypłacalnego pracodawcy,
4)
określenie kwoty oraz rodzaju nie zaspokojonych roszczeń,
5)
wskazanie okoliczności uzasadniających przypuszczenie, że nastąpi zwłoka w zgłoszeniu zbiorczego wykazu,
6)
oświadczenie osoby uprawnionej, że nie zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 5 ust. 3 i 4 ustawy.
2.
Wniosek składa się w dwóch egzemplarzach.
3.
Wzór wniosku stanowi załącznik nr 4 do rozporządzenia.
11 § 9 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 8 rozporządzenia z dnia 2 marca 1995 r. (Dz.U.95.25.135) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 28 marca 1995 r.