§ 5. - Tryb składania i rozpatrywania wniosków o dofinansowanie programów polityki zdrowotnej realizowanych przez jednostkę samorządu terytorialnego oraz tryb rozliczania przekazanych środków i zwrotu środków niewykorzystanych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2017.9

Akt obowiązujący
Wersja od: 3 stycznia 2017 r.
§  5.
1.
Podjęcie przez dyrektora oddziału Funduszu decyzji o dofinansowaniu programu stanowi podstawę do zawarcia z wnioskodawcą umowy o dofinansowanie programu.
2.
W terminie 14 dni od dnia upływu terminu rozpatrywania wniosków dyrektor oddziału Funduszu ogłasza listę zaakceptowanych wniosków na stronie internetowej oddziału Funduszu oraz na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej Funduszu, zawierającą nazwę wnioskodawcy, nazwę programu oraz kwotę dofinansowania programu.
3.
Niezwłocznie po ogłoszeniu listy, o której mowa w ust. 2, dyrektor oddziału Funduszu zawiadamia wnioskodawcę, w formie pisemnej, o braku akceptacji wniosku wraz z uzasadnieniem.
4.
Wnioskodawca, którego wniosek nie został zaakceptowany, może złożyć do dyrektora oddziału Funduszu wniosek o dokonanie ponownej oceny wniosku, w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji, o której mowa w ust. 3. Ponownej oceny wniosku dokonuje się w terminie 14 dni.
5.
Decyzja dyrektora oddziału Funduszu w sprawie ponownej oceny wniosku jest ostateczna. Przepisy ust. 2 i 3 stosuje się odpowiednio.