§ 6. - Tryb przekazywania mienia przez Skarb Państwa powiatom i miastom na prawach powiatu oraz określenie kategorii mienia wyłączonego z przekazywania.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1999.13.114
Akt obowiązujący Wersja od: 1 stycznia 1999 r.
§ 6.
1.
Komisja inwentaryzacyjna sporządza projekt protokołu zdawczo-odbiorczego. Wzór protokołu określa załącznik nr 2.2.
Przekazywanie mienia, o którym mowa w § 1 pkt 1, następuje na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisywanego przez kierownika jednostki lub instytucji, której mienie nabywa powiat - z jednej strony, i przez dwóch przedstawicieli zarządu powiatu - z drugiej strony.3.
Załącznikami do protokołu, o którym mowa w ust. 1, są:1)
sprawozdanie finansowe przekazywanej instytucji lub jednostki, zawierające bilans sporządzony zgodnie z zasadami rachunkowości określonymi ustawą o rachunkowości,2)
karty inwentaryzacyjne przekazywanego mienia, sporządzone według wzoru określonego w załączniku nr 3,3)
dla nieruchomości - dokumenty zwierające: oznaczenie nieruchomości według księgi wieczystej lub zbioru dokumentów oraz katastru nieruchomości, przeznaczenie nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, jej obecne wykorzystanie oraz stan techniczny, ogólne dane techniczne, informacje o wpisie do rejestru zabytków, informacje o szczególnych formach ochrony przyrody, mapy i inne dokumenty związane z przekazaną nieruchomością, np. rodzaj użytkowanych gruntów oraz ich klas gleboznawczych dla nieruchomości rolnych,4)
wykaz tytułów prawnych do należności, a w szczególności: umowy sprzedaży z rozłożeniem na raty, ugody bankowe, ugody sądowe, wyroki sądowe,5)
wykaz obciążeń majątkowych - hipoteki, zastawy, wyciąg z rejestru zastawów,6)
wykaz należności i zobowiązań przekazywanej instytucji lub jednostki organizacyjnej wraz z potwierdzeniem sald zgodnie z art. 26 ustawy o rachunkowości.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »