§ 4. - Tryb przekazywania danych pomiędzy organami prowadzącymi ewidencję ludności oraz powiadamiania o nadaniu numeru PESEL.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2010.257.1742

Akt utracił moc
Wersja od: 30 grudnia 2010 r.
§  4.
1.
Organ gminy dokonujący zameldowania osoby na pobyt stały zawiadamia o nowym miejscu pobytu organ gminy właściwy ze względu na poprzednie miejsce pobytu stałego tej osoby.
2.
W zawiadomieniu, o którym mowa w ust. 1, zamieszcza się: imię (imiona) i nazwisko, nazwisko rodowe osoby zameldowanej na pobyt stały, imiona i nazwiska rodowe rodziców, datę i miejsce urodzenia, numer PESEL, adres nowego miejsca zameldowania na pobyt stały, datę zameldowania, nazwę, serię i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz oznaczenie organu, który go wydał.
3.
Po otrzymaniu zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1, organ gminy właściwy ze względu na poprzednie miejsce pobytu stałego przekazuje organowi nowego miejsca pobytu stałego osoby dane określone w art. 44a ust. 2 pkt 1-10, 14-16 i 18 ustawy.
4.
W przypadku osób, które zawarły małżeństwo, organ gminy właściwy ze względu na poprzednie miejsce pobytu stałego poza danymi wskazanymi w ust. 3 przekazuje organowi nowego miejsca pobytu stałego osoby także dane, o których mowa w art. 44a ust. 2 pkt 11 i 12 ustawy.