§ 2. - Tryb przekazywania danych pomiędzy organami prowadzącymi ewidencję ludności oraz powiadamiania o nadaniu numeru PESEL.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2010.257.1742
Akt utracił moc
Wersja od: 30 grudnia 2010 r.
§ 2.
1.
Organ gminy po wprowadzeniu danych do gminnego zbioru meldunkowego przekazuje wojewodzie dane ze zbiorów danych, o których mowa w art. 44a ust. 1 pkt 1 lit. a-c ustawy.
2.
Wojewoda po wprowadzeniu w wojewódzkim zbiorze meldunkowym zmiany danych, o których mowa w ust. 1, przekazuje niezwłocznie organowi gminy potwierdzenie ich dokonania.
3.
Wojewoda przekazuje ministrowi informację o wprowadzonych zmianach w celu aktualizacji zbioru PESEL.
4.
Minister, po wprowadzeniu zmian w zbiorze PESEL, przekazuje niezwłocznie właściwemu wojewodzie potwierdzenie dokonania tych zmian.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .