§ 4. - Tryb przekazywania danych pomiędzy organami prowadzącymi ewidencję ludności oraz powiadamiania o nadaniu numeru PESEL.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.236.1996

Akt utracił moc
Wersja od: 30 grudnia 2002 r.
§  4.
1.
W przypadku zmiany miejsca pobytu stałego organ gminy dokonujący zameldowania osoby na pobyt stały w nowym miejscu zamieszkania zawiadamia o nowym miejscu pobytu organ gminy właściwy ze względu na poprzednie miejsce pobytu stałego tej osoby.
2.
Po otrzymaniu zawiadomienia, o którym mowa w ust. 1, organ gminy właściwy ze względu na poprzednie miejsce pobytu stałego przekazuje indywidualną kartę osobową mieszkańca, o której mowa w § 25 rozporządzenia wymienionego w § 3 ust. 2, organowi właściwemu ze względu na nowe miejsce pobytu stałego. Zawiadomienie włącza się do zbioru danych byłych mieszkańców.