§ 1. - Tryb przekazywania danych pomiędzy organami prowadzącymi ewidencję ludności oraz powiadamiania o nadaniu numeru PESEL.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2002.236.1996

Akt utracił moc
Wersja od: 30 grudnia 2002 r.
§  1.
1.
Rozporządzenie określa:
1)
tryb przekazywania pomiędzy ministrem właściwym do spraw administracji publicznej, zwanym dalej "ministrem", wojewodą oraz organami gminy danych zawartych w prowadzonych przez nich zbiorach;
2)
tryb powiadamiania o nadaniu numeru PESEL organu gminy właściwego ze względu na miejsce pobytu stałego lub czasowego osoby podlegającej obowiązkowi jego nadania albo organu, w którym złożono wniosek o wydanie dowodu osobistego, a także osoby, której nadano numer PESEL na jej pisemny wniosek, jeżeli odrębne przepisy przewidują konieczność posiadania takiego numeru.
2.
Ilekroć w rozporządzeniu jest mowa o "ustawie", należy przez to rozumieć ustawę z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych.