§ 7. - Tryb postępowania reklamacyjnego oraz warunki, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2004.226.2291
Akt utracił moc Wersja od: 18 października 2004 r.
§ 7.
1.
Jednostka dostawcy usług rozpatrująca reklamację, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, udziela w formie pisemnej odpowiedzi na reklamację.2.
Odpowiedź na reklamację powinna zawierać:1)
nazwę jednostki dostawcy usług rozpatrującej reklamację;2)
powołanie podstawy prawnej;3)
rozstrzygnięcie o uznaniu lub odmowie uznania reklamacji;4)
w przypadku przyznania odszkodowania - określenie wysokości kwoty i terminu jego wypłaty;5)
w przypadku zwrotu innej należności - określenie wysokości kwoty i terminu jej zwrotu;6)
pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a dodatkowo, w przypadku gdy reklamującym jest konsument, o prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniach, o których mowa w art. 109 i 110 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne;7)
podpis upoważnionego pracownika reprezentującego dostawcę usług, z podaniem zajmowanego przez niego stanowiska.3.
W przypadku odmowy uznania reklamacji w całości lub części odpowiedź na reklamację powinna:1)
dodatkowo zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne;2)
zostać doręczona reklamującemu przesyłką poleconą.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »