§ 1. - Tryb postępowania reklamacyjnego oraz warunki, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2004.226.2291
Akt utracił moc
Wersja od: 18 października 2004 r.
§ 1.
Rozporządzenie określa:
1)
warunki, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej za:
a)
niedotrzymanie z winy przedsiębiorcy wyznaczonego terminu zawarcia umowy o świadczenie usługi powszechnej lub usługi przyłączenia do sieci w celu zapewnienia korzystania z usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu przez jednostki, o których mowa w art. 81 ust. 5 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne,
b)
niedotrzymanie z winy dostawcy usług określonego w umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych terminu rozpoczęcia świadczenia tych usług,
c)
niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi telekomunikacyjnej,
d)
nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej,
zwana dalej "reklamacją";
2)
tryb postępowania reklamacyjnego.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .