§ 3. - [Wnioski w sprawach ustalania i zmiany nazw powiatów oraz siedzib ich władz] - Tryb postępowania przy składaniu wniosków dotyczących tworzenia, łączenia, dzielenia, znoszenia i ustalania granic powiatów oraz ustalanie i zmiana nazw powiatów i siedzib ich władz oraz dokumenty wymagane w tych sprawach.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2013.1208 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 14 października 2013 r.
§  3. [Wnioski w sprawach ustalania i zmiany nazw powiatów oraz siedzib ich władz]
W sprawach ustalania i zmiany nazw powiatów oraz siedzib ich władz wniosek powinien zawierać informacje wymienione w § 2 ust. 1 pkt 1, 4 i 6 oraz informacje o siedzibach powiatowych służb, inspekcji i straży oraz innych terenowych organach administracji rządowej - przed i po przeprowadzonych zmianach. Do wniosku należy dołączyć dokumenty wymienione w § 2 ust. 2 pkt 1, 2, 4 i 5.