§ 3. - [Wnioski w sprawach ustalania i zmiany nazw gmin i siedzib ich władz] - Tryb postępowania przy składaniu wniosków dotyczących tworzenia, łączenia, dzielenia, znoszenia i ustalania granic gmin, nadawanie gminie lub miejscowości statusu miasta, ustalanie i zmiana nazw gmin i siedzib ich władz oraz dokumenty wymagane w tych sprawach.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.310 t.j.

Akt obowiązujący
Wersja od: 13 marca 2014 r.
§  3. [Wnioski w sprawach ustalania i zmiany nazw gmin i siedzib ich władz]
W sprawach ustalania i zmiany nazw gmin i siedzib ich władz wniosek powinien zawierać informacje wymienione w § 2 ust. 1 pkt 1, 4 i 6. Do wniosku należy dołączyć dokumenty wymienione w § 2 ust. 2 pkt 2, 3, 6 i 7.