§ 11. - Tryb postępowania dotyczący stwierdzania prawa wykonywania zawodu pielęgniarki i zawodu położnej oraz sposób prowadzenia rejestru pielęgniarek i rejestru położnych.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1992.52.248

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 2005 r.
§  11.
1.
Okręgowa rada prowadzi rejestr pielęgniarek i rejestr położnych.
2.
W rejestrach wpisuje się dane:
1)
imię i nazwisko oraz datę urodzenia,
2)
rodzaj i numer zaświadczenia, treść wpisów uzupełniających oraz adnotacji urzędowych dokonanych w zaświadczeniu,
3)
numer rejestracyjny zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu, ustalony na podstawie dotychczasowych przepisów, bądź numer rejestracyjny zaświadczenia wydanego przez okręgową radę,
4)
posiadane specjalizacje, stopnie i tytuły naukowe,
5)
stosunek do służby wojskowej,
6)
adres zamieszkania,
7)
zakład pracy lub inne miejsce wykonywania zawodu,
8)
oznaczenie województwa, na którego obszarze pielęgniarka wykonuje zawód,
9)
inne adnotacje związane z wykonywaniem zawodu.
3.
W przypadku gdy obszar działania okręgowej izby pielęgniarek i położnych obejmuje dwa lub więcej województw, rejestry prowadzi się oddzielnie dla każdego województwa.
4.
Załącznikiem do rejestrów jest spis w porządku alfabetycznym pielęgniarek i położnych figurujących w danym rejestrze, z podaniem pozycji (numeru rejestru) w rejestrze oraz adresu zamieszkania.