§ 13. - Tryb i warunki ustalania zdolności fizycznej i psychicznej policjantów do służby na określonych stanowiskach lub w określonych komórkach organizacyjnych jednostek Policji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2020.1189 t.j.

Akt utracił moc
Wersja od: 5 lutego 2022 r.
§  13. 
1. 
Opinia powinna zawierać w szczególności:
1)
stopień policyjny, imię i nazwisko badanego oraz imię jego ojca;
2)
numer identyfikacyjny badanego;
3)
stanowisko służbowe, którego badanie dotyczyło, oraz nazwę komórki i jednostki organizacyjnej Policji, w której to stanowisko służbowe występuje;
4)
wynik badania lub testu, a w przypadku badania psychofizjologicznego - również informację o jego przebiegu;
5)
pieczęć i podpis przeprowadzającego badanie albo pieczęcie i podpisy przeprowadzających badanie oraz osób obecnych w czasie przeprowadzania testu.
2. 
Opinię sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden przesyła się wnioskodawcy, a drugi włącza się do dokumentacji z badań lub testu. Na przesyłce, pod adresem wnioskodawcy umieszcza się napis "w sekretariacie nie otwierać".
3. 
Wnioskodawca na wniosek badanego udostępnia mu opinię do wglądu. Miejsce i termin udostępnienia opinii wnioskodawca określa w uzgodnieniu z badanym.
4. 
Wnioskodawca, po zapoznaniu się z opinią, rozstrzyga o sposobie wykorzystania wyniku badania oraz o dalszym postępowaniu w odniesieniu do badanego.