§ 3. - Tryb i terminy powiadamiania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przez otwarty fundusz emerytalny o zawarciu umowy z członkiem oraz dokonywania wypłaty transferowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2004.86.804

Akt utracił moc
Wersja od: 1 stycznia 2012 r.
§  3. 
1. 
Otwarty fundusz przekazuje do Zakładu zgłoszenie o przystąpieniu członka do funduszu, w formie zestawienia.
2. 
Zestawienie zawiera następujące dane:
1)
dane osobowe:
a)
imiona i nazwisko,
b)
datę urodzenia,
c)
numer powszechnego elektronicznego systemu ewidencji ludności PESEL i numer identyfikacji podatkowej NIP, a w przypadku gdy członek funduszu nie ma numeru PESEL i numeru NIP lub jednego z nich - w miejsce brakującego numeru odpowiednio serię i numer dowodu osobistego lub paszportu;
2)
datę zawarcia umowy o członkostwo, a także godzinę, jeżeli uzyskanie członkostwa nie nastąpiło w trybie art. 128 ustawy.
3. 
Otwarty fundusz sporządza osobne zgłoszenie o przystąpieniu członka do funduszu dla:
1)
osób, które złożyły oświadczenia o dotychczasowym nieuczestniczeniu w otwartym funduszu;
2)
osób, które złożyły oświadczenie o uczestnictwie w innym otwartym funduszu;
3)
osób, które uzyskały członkostwo w funduszu z chwilą otwarcia rachunku w trybie art. 128 ustawy.
4. 
Zestawienie jest sporządzane w formie elektronicznej.