§ 3. - Tryb i termin powiadamiania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przez otwarty fundusz emerytalny o zawarciu umowy z członkiem oraz dokonywanie wypłaty transferowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2011.291.1708

Akt utracił moc
Wersja od: 1 lutego 2014 r.
§  3.
1.
Otwarty fundusz przekazuje do Zakładu zgłoszenie o przystąpieniu członka do funduszu, w formie zestawienia.
2.
Zestawienie zawiera następujące dane:
1)
dane osobowe:
a)
imiona i nazwisko,
b)
datę urodzenia,
c)
numer PESEL, a w przypadku gdy członkowi funduszu nie nadano numeru PESEL - w miejsce brakującego numeru PESEL - serię i numer dowodu osobistego lub paszportu;
2)
datę zawarcia umowy o członkostwo, a także godzinę, jeżeli uzyskanie członkostwa nie nastąpiło w trybie art. 128 ustawy.
3.
Otwarty fundusz sporządza osobne zgłoszenie o przystąpieniu członka do funduszu dla:
1)
osób, które złożyły oświadczenia o dotychczasowym nieuczestniczeniu w otwartym funduszu;
2)
osób, które złożyły oświadczenie o uczestnictwie w innym otwartym funduszu;
3)
osób, które uzyskały członkostwo w funduszu z chwilą otwarcia rachunku w trybie art. 128 ustawy.
4.
Zestawienie jest sporządzane w formie elektronicznej.