§ 11. - Tryb i termin powiadamiania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przez otwarty fundusz emerytalny o zawarciu umowy z członkiem oraz dokonywanie wypłaty transferowej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2011.291.1708

Akt utracił moc
Wersja od: 1 lutego 2014 r.
§  11.
1.
W przypadku stwierdzenia przez Zakład z urzędu, że wpis do Centralnego Rejestru Członków jest nieprawidłowy, Zakład dokonuje wykreślenia tego wpisu.
2.
Nie później niż szóstego dnia roboczego po dniu stwierdzenia nieprawidłowości Zakład zawiadamia otwarty fundusz o wykreśleniu wpisu oraz przekazuje dane, o których mowa w § 12 ust. 1.
3.
Zawiadomienie o wykreśleniu wpisu jest przekazywane w formie elektronicznej.
4.
Nie później niż siódmego dnia roboczego po dniu stwierdzenia nieprawidłowości Zakład zawiadamia o wykreśleniu wpisu osobę, której ten wpis dotyczył.