Tryb i sposób przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne.
Dz.U.2005.200.1650
Akt utracił mocROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 29 września 2005 r.
w sprawie trybu i sposobu przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów zawierających informacje niejawne
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach decyzję o zamówieniu przewożenia materiałów stanowiących tajemnicę państwową przez przewoźników, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 4 i 5, podejmuje kierownik jednostki organizacyjnej.
1) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Obrony Narodowej z dnia 26 lutego 1999 r. w sprawie trybu i sposobu przyjmowania, przewożenia, wydawania i ochrony materiałów (Dz. U. Nr 18, poz. 168 oraz z 2005 r. Nr 39, poz. 375), utrzymanym w mocy na podstawie art. 10 ustawy z dnia 15 kwietnia 2005 r. o zmianie ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 85, poz. 727), które utraciło moc z dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
.................. ............., dnia ...-...-.....r.
(pieczęć nagłówkowa (miejscowość)
przewoźnika)
Egz. nr .....
PROTOKÓŁ Nr ......
W SPRAWIE USZKODZENIA PRZESYŁKI
My niżej podpisani oświadczamy, że w dniu ...-...-.....r.,
o godz. ..., przy rozpakowaniu pakietu, pojemnika* nr ........
nadanego przez ...............................................
w .......... stwierdzono uszkodzenie .........................
................... nr ....... adresowanego do ...............
(określenie rodzaju
przesyłki)
Uszkodzenie przesyłki nastąpiło w wyniku ..................
..............................................................
(rodzaj i przyczyna uszkodzenia)
Wyżej wymieniona przesyłka została przepakowana i
zabezpieczona celem niedopuszczenia do dalszych uszkodzeń i
doręczona adresatowi wraz z egzemplarzem nr 1 niniejszego
protokołu.
Uszkodzenie przesyłki wskazuje (nie wskazuje) na możliwość
ujawnienia jej treści.
Podpis przewoźnika:
...................
...................
Przyczyny odmowy przyjęcia przesyłki przez adresata:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
.......................
(imię i nazwisko)
Wyk. w 3 egz.
Egz. nr 1 - adresat przesyłki
Egz. nr 2 - nadawca
Egz. nr 3 - a/a
______________________________________________________________
* Niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
............., dnia ...-...-.....r.
(miejscowość)
.........................................
(pieczęć nagłówkowa placówki przewoźnika)
WYKAZ Nr ...
PRZESYŁEK WYDANYCH
.............................................................
(nazwa jednostki organizacyjnej odbierającej przesyłki)
.............................................................
(nazwa przewoźnika)
Lp. | Numer i rodzaj przesyłki | Nadawca | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 |
Ogółem przesyłek ........... ..............................
(liczbowo) (podpis sporządzającego wykaz)
................. ................................
(słownie) (podpis wydającego przesyłki)
................................
(podpis przyjmującego przesyłki)
................................
(data przyjęcia)
...................................
(pieczęć do pokwitowań adresata)
_______________________________________________________________
Pouczenie: Wykaz wypełnić maszynowo lub odręcznie w sposób
czytelny. W kolumnie 2 wpisać literę symbolizującą rodzaj
przesyłki: L - dla listu, P - dla paczki, I - inne.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »