Tryb działania Komisji Weryfikacyjnej powołanej w związku z likwidacją Wojskowych Służb Informacyjnych.
Dz.U.2006.135.953
Akt obowiązującyROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 24 lipca 2006 r.
w sprawie trybu działania Komisji Weryfikacyjnej powołanej w związku z likwidacją Wojskowych Służb Informacyjnych
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR EWIDENCJI POSTĘPOWAŃ WERYFIKACYJNYCH
WZÓR EWIDENCJI POSTĘPOWAŃ WERYFIKACYJNYCH
OBJAŚNIENIA:
1. Literą "A" oznacza się oddzielnie prowadzoną ewidencję postępowań weryfikacyjnych wobec osób ubiegających się o wyznaczenie na stanowisko służbowe, mianowanie na funkcjonariusza albo zatrudnienie w Służbie Kontrwywiadu Wojskowego.
2. Literą "B" oznacza się oddzielnie prowadzoną ewidencję postępowań weryfikacyjnych wobec osób ubiegających się o wyznaczenie na stanowisko służbowe, mianowanie na funkcjonariusza albo zatrudnienie w Służbie Wywiadu Wojskowego.
3. Literą "C" oznacza się oddzielnie prowadzoną ewidencję postępowań weryfikacyjnych wobec osób, które złożyły oświadczenia na podstawie art. 68 ustawy.
4. Ewidencja postępowań weryfikacyjnych składa się z okładki oraz kolejnych kart, w których dokonywane są wpisy zgodnie z wzorem strony 2 i nast. ewidencji.
5. Ewidencja jest wykonana w formacie A-4 o orientacji poziomej.
6. Numer akt postępowań weryfikacyjnych składa się z numeru, pod którym dokonano wpisu oświadczenia weryfikacyjnego w ewidencji postępowań weryfikacyjnych, oraz oznaczenia literowego ewidencji postępowań weryfikacyjnych.
7. Przy prowadzeniu ewidencji postępowań weryfikacyjnych mają również zastosowanie inne przepisy szczególne regulujące formę niektórych dokumentów urzędowych, a w szczególności wymagania zawarte w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 października 2005 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów, umieszczania na nich klauzul tajności, a także zmiany nadanej klauzuli tajności (Dz. U. Nr 205, poz. 1696), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1741) oraz rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375).
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR OKŁADKI AKT POSTĘPOWANIA WERYFIKACYJNEGO
WZÓR OKŁADKI AKT POSTĘPOWANIA WERYFIKACYJNEGO
WZÓR SPISU DOKUMENTÓW
ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W TECZCE AKT POSTĘPOWANIA WERYFIKACYJNEGO
SPIS DOKUMENTÓW | ||||
Lp. | Nazwa i znak dokumentu | Data | Tytuł lub krótka treść | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
WZÓR WYKAZU OSÓB
PROWADZĄCYCH AKTA POSTĘPOWANIA WERYFIKACYJNEGO
WYKAZ OSÓB PROWADZĄCYCH | ||||
Lp. | Imię i nazwisko | Okres prowadzenia | Uwagi | |
od | do | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
WZÓR WYKAZU OSÓB
ZAPOZNANYCH Z AKTAMI POSTĘPOWANIA WERYFIKACYJNEGO
WYKAZ OSÓB ZAPOZNANYCH | ||||
Lp. | Imię i nazwisko osoby zapoznanej z aktami postępowania weryfikacyjnego | Podpis osoby zapoznanej z aktami postępowania weryfikacyjnego | Data zapoznania | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
OBJAŚNIENIA:
1. Okładka akt postępowania weryfikacyjnego jest wykonana z tektury formatu A-3, złożonej w połowie w orientacji pionowej.
2. Wzór okładki akt postępowania weryfikacyjnego zawiera pierwszą i trzecią stronę okładki. Druga i czwarta strona okładki są niezapisane.
3. Napisy na okładce wykonane są czarnym środkiem trwale kryjącym.
4. Do akt postępowania weryfikacyjnego włącza się oświadczenie oraz wszystkie dokumenty wykonane w trakcie postępowania weryfikacyjnego, w kolejności ich sporządzenia.
5. Numer akt postępowania weryfikacyjnego składa się z numeru, pod którym dokonano wpisu oświadczenia weryfikacyjnego w ewidencji postępowań weryfikacyjnych, oraz oznaczenia literowego ewidencji postępowań weryfikacyjnych.
6. Przy prowadzeniu akt postępowania weryfikacyjnego mają również zastosowanie inne przepisy szczególne regulujące formę niektórych dokumentów urzędowych, a w szczególności wymagania zawarte w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 października 2005 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów, umieszczania na nich klauzul tajności, a także zmiany nadanej klauzuli tajności (Dz. U. Nr 205, poz. 1696), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 października 2005 r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1741) oraz rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz. U. Nr 167, poz. 1375).
ZAŁĄCZNIK Nr 3
WZÓR
PROTOKÓŁ ZŁOŻENIA WYJAŚNIEŃ
WZÓR
PROTOKÓŁ ZŁOŻENIA WYJAŚNIEŃ
zespół roboczy w składzie: .................................
............................................................
............................................................
wysłuchał wyjaśnień ........................................
(imię i nazwisko, PESEL, przydział służbowy i numer
ewidencyjny)
............................................................
............................................................
............................................................
Członek zespołu roboczego ..................................
zadał pytanie ..............................................
............................................................
............................................................
Składający wyjaśnienia oświadczył ..........................
............................................................
............................................................
Ponadto składający wyjaśnienia oświadczył ..................
............................................................
Na tym zakończono wysłuchanie wyjaśnień.
Podpisy członków zespołu roboczego: ........................
Podpis składającego wyjaśnienia: ...........................
ZAŁĄCZNIK Nr 4
WZÓR
WZÓR
W dniu .....................................................
zespół roboczy w składzie: .................................
............................................................
............................................................
wysłuchał ..................................................
(imię i nazwisko, PESEL, przydział służbowy i
numer ewidencyjny)
............................................................
............................................................
............................................................
Członek zespołu roboczego zapoznał wysłuchiwanego z
przyczynami i celem wysłuchania.
Wysłuchiwany oświadczył ....................................
............................................................
............................................................
............................................................
............................................................
Na tym zakończono wysłuchanie.
Podpisy członków zespołu roboczego: ........................
Podpis wysłuchiwanego: .....................................
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »