§ 8. - Tryb doprowadzania osób w stanie nietrzeźwości, organizacja izb wytrzeźwień i zakres opieki zdrowotnej oraz opłaty związane z doprowadzeniem i pobytem w izbie wytrzeźwień lub jednostce Milicji Obywatelskiej.

Dziennik Ustaw

Dz.U.1983.25.109

Akt utracił moc
Wersja od: 21 lutego 1991 r.
§  8.
1.
Praca w izbie przy przyjmowaniu i obsłudze osób w stanie nietrzeźwości jest organizowana według systemu zmianowego.
2.
W skład zmiany wchodzą:
1)
kierownik zmiany lub wyznaczona przez kierownika izby osoba odpowiedzialna za zmianę,
2)
lekarz (felczer),
3)
depozytariusz,
4)
opiekun zmiany,
5)
porządkowy.
3.
Skład zmiany w zależności od potrzeb może być zwiększony.
4.
Czynności związane z przyjęciem kobiet do izby oraz bezpośrednią opieką nad nimi w czasie pobytu w izbie może wykonywać tylko żeński personel izby. Nie dotyczy to opieki medycznej.
5.
Z przebiegu pracy w czasie zmiany sporządza się raport, w którym podaje się imienny skład zmiany i istotne wydarzenia; w tym celu prowadzi się książkę raportów z numerowanymi stronami.