§ 7. - Tryb dokonywania oceny pracy nauczycieli szkół artystycznych, szczegółowy zakresu informacji zawartych w karcie oceny pracy, skład i sposób powoływania zespołu oceniającego oraz tryb postępowania odwoławczego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2019.1906

Akt utracił moc
Wersja od: 8 października 2019 r.
§  7. 
1. 
Cząstkowych ocen pracy dyrektora szkoły dokonują:
1)
organ sprawujący nadzór pedagogiczny - w zakresie realizacji obowiązków określonych w art. 5 oraz art. 68 ust. 1 pkt 2 i 8 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148, 1078, 1287, 1680, 1681 i 1818) oraz w art. 7 ust. 2 pkt 1 i art. 42 ust. 2 Karty Nauczyciela;
2)
organ prowadzący szkołę - w zakresie realizacji obowiązków określonych w art. 68 ust. 1 pkt 5 i 12 i ust. 5 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe oraz w art. 7 ust. 2 pkt 5 Karty Nauczyciela;
3)
organ sprawujący nadzór pedagogiczny w porozumieniu z organem prowadzącym szkołę, w przypadku gdy organ sprawujący nadzór pedagogiczny jest jednocześnie organem prowadzącym szkołę - organ sprawujący nadzór pedagogiczny - w zakresie realizacji obowiązków określonych w art. 68 ust. 1 pkt 1,3,4, 6, 7, 9-11 oraz ust. 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe oraz w art. 6 i art. 7 ust. 2 pkt 2-4 i pkt 6 Karty Nauczyciela.
2. 
Opinie, o których mowa w art. 6a ust. 7 Karty Nauczyciela, są wyrażane pisemnie w postaci papierowej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o dokonywanej ocenie pracy. Opinia zawiera uzasadnienie.
3. 
Do dokonywania oceny pracy dyrektora szkoły przepisy § 2 ust. 1, § 3 i § 4 ust. 2 i 3 stosuje się odpowiednio.
4. 
Organ sprawujący nadzór pedagogiczny doręcza dyrektorowi szkoły oryginał karty oceny pracy.