Art. 18. - [Zasady prowadzenia wykazy nadawców i dokonywania do niego wpisów] - Transport materiałów niebezpiecznych drogą powietrzną.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2022.1715

Akt obowiązujący
Wersja od: 17 sierpnia 2022 r.
Art.  18.  [Zasady prowadzenia wykazy nadawców i dokonywania do niego wpisów]
1. 
Prezes Urzędu prowadzi wykaz nadawców.
2. 
Wykaz nadawców zawiera: imię i nazwisko nadawcy, jego numer telefonu, adres elektroniczny i numer w wykazie.
3. 
Wykaz nadawców jest jawny i podlega publikacji na stronie internetowej Urzędu Lotnictwa Cywilnego, z zastrzeżeniem że numer telefonu i adres elektroniczny nadawcy są publikowane wyłącznie, gdy nadawca do zgłoszenia o wpis do wykazu nadawców dołączy zgodę, o której mowa w art. 17 ust. 2 zdanie trzecie.
4. 
Prezes Urzędu wpisuje nadawcę do wykazu nadawców na podstawie zgłoszenia o wpis do wykazu nadawców i kopii dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia z wynikiem pozytywnym w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.
5. 
Prezes Urzędu skreśla nadawcę z wykazu nadawców w terminie 14 dni od dnia upływu terminu ważności szkolenia.
6. 
Nadawca jest obowiązany zgłosić Prezesowi Urzędu zmianę danych opublikowanych w wykazie nadawców w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zmiany.
7. 
Prezes Urzędu uwzględnia zmianę danych opublikowanych w wykazie nadawców w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.