§ 4. - Terminy przedkładania oraz zakres planów finansowo-programowych przedsięwzięć w zakresie realizacji misji publicznej opracowywanych przez jednostki publicznej radiofonii i telewizji.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2011.99.580

Akt utracił moc
Wersja od: 18 października 2011 r.
§  4.
1.
Plany finansowo-programowe obejmują w szczególności:
1)
tworzenie i rozpowszechnianie programów, o których mowa w art. 21 ust. 1a pkt 1 i 2 ustawy:
a)
ogólnokrajowych:
programów: I i II "Telewizji Polskiej - Spółka Akcyjna",
programów: I- IV "Polskiego Radia - Spółka Akcyjna",
b)
regionalnych,
c)
dla społeczności lokalnych, rozpowszechnianych przez spółki radiofonii regionalnej,
d)
wyspecjalizowanych, rozpowszechnianych przez spółki "Telewizja Polska - Spółka Akcyjna" i "Polskie Radio - Spółka Akcyjna" na podstawie koncesji;
2)
rozpowszechnianie programów dla odbiorców za granicą w języku polskim i w innych językach oraz audycji oświatowych dla szkół i innych placówek oświatowo-wychowawczych;
3)
budowę i eksploatację nadawczych i przekaźnikowych stacji radiowych i telewizyjnych;
4)
prace nad nowymi technikami tworzenia i rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych.
2.
Plany finansowo-programowe uwzględniają koszty funkcjonowania i rozwoju jednostek publicznej radiofonii i telewizji planowanych przez te jednostki na realizację zadań, o których mowa w ust. 1, wymagających finansowania ze środków, o których mowa w art. 31 ust. 1 i 2 ustawy.