§ 2. - Szczegółowy zakres, formy i zasady sporządzania informacji dotyczących umów o partnerstwie publiczno-prywatnym.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2006.125.867
Akt utracił moc Wersja od: 13 lipca 2006 r.
§ 2.
1.
Podmiot publiczny sporządza informacje dotyczące:1)
celu i przedmiotu przedsięwzięcia oraz czasu, na jaki umowa została zawarta;2)
łącznej kwoty wydatków na wykonanie umowy, w tym łącznej kwoty wydatków budżetu;3)
łącznej kwoty wydatków na wykonanie umowy w poszczególnych latach, w tym łącznej kwoty wydatków budżetu w poszczególnych latach;4)
podziału ryzyk związanych z realizacją przedsięwzięcia pomiędzy partnera prywatnego i podmiot publiczny;5)
podziału ryzyk związanych z budową, dostępnością i popytem, wraz ze stwierdzeniem, czy zobowiązania wynikające z zawartej umowy o partnerstwie publiczno-prywatnym wpływają na poziom długu publicznego oraz deficytu jednostek sektora finansów publicznych;6)
charakteru zobowiązań stron wynikających z umowy w każdym roku jej obowiązywania;7)
rodzaju i wielkości wkładu własnego oraz zasad i terminów jego wnoszenia przez podmiot publiczny, jeśli jest on przewidywany, a także zasad dysponowania tym wkładem;8)
wynagradzania partnera prywatnego;9)
norm jakościowych i standardów stosowanych przy realizacji przedsięwzięcia;10)
zasad okresowego przeprowadzania przez strony wspólnej oceny realizacji przedsięwzięcia;11)
bieżącej kontroli realizacji przedsięwzięcia przez podmiot publiczny;12)
zasad i zakresu ubezpieczeń realizowanego przedsięwzięcia oraz gwarancji udzielonych w ramach umowy;13)
zasad i trybu rozstrzygania sporów pomiędzy stronami;14)
postanowień dotyczących spółki, o której mowa w art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym, w przypadku gdy strony postanowią o zawiązaniu takiej spółki;15)
warunków przekazania podmiotowi publicznemu składnika majątkowego będącego przedmiotem umowy po zakończeniu jej wykonywania lub innych postanowień dotyczących tego składnika majątkowego.2.
Informacje, o których mowa w ust. 1, podmiot publiczny sporządza w formie pisemnej lub elektronicznej, z zastrzeżeniem ust. 3.3.
Podmiot publiczny sporządza informacje:1)
wymienione w ust. 1 pkt 1 i 7-15 - w formie opisowej;2)
wymienione w ust. 1 pkt 2 i 3 - w formie tabeli wydatków, sporządzonej zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenia;3)
wymienione w ust. 1 pkt 4 - w formie tabeli podziału ryzyk związanych z realizacją przedsięwzięcia, sporządzonej zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia;4)
wymienione w ust. 1 pkt 6 - w formie tabeli zobowiązań, sporządzonej zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia.Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »