§ 9. - Szczegółowy zakres działania Ministra Handlu Zagranicznego.
Dziennik Ustaw
Dz.U.1983.10.48
Akt utracił moc
Wersja od: 25 lutego 1983 r.
§ 9.
W zakresie informacji i propagandy gospodarczej oraz promocji eksportu Minister Handlu Zagranicznego:
1)
programuje oraz koordynuje działalność służącą promocji polskiego eksportu i rozwojowi stosunków gospodarczych z zagranicą,
2)
określa w porozumieniu z Ministrem Spraw Zagranicznych kierunki i zasady działalności w dziedzinie informacji i propagandy gospodarczej za granicą,
3)
popularyzuje osiągnięcia i możliwości polskiego handlu zagranicznego i związanej z nim współpracy gospodarczej z zagranicą,
4)
określa zasady organizowania w kraju i za granicą targów i wystaw promocyjno-handlowych oraz uczestnictwa w targach i wystawach organizowanych przez inne kraje.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .