§ 10. - Szczegółowy zakres danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowy tryb postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2019.605

Akt obowiązujący
Wersja od: 10 listopada 2023 r.
§  10. 
1. 
W księdze rejestrowej praktyki zawodowej fizjoterapeutycznej wpisuje się:
1)
w rubryce pierwszej - numer księgi rejestrowej;
2)
w rubryce drugiej - oznaczenie organu prowadzącego rejestr:
a)
w polu pierwszym - literę "F" oznaczającą Krajową Radę Fizjoterapeutów, jako organ prowadzący rejestr,
b)
w polu drugim - kod Krajowej Rady Fizjoterapeutów, określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia;
3) 15
 w rubryce trzeciej - firmę, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej;
4)
w rubryce czwartej - imię (imiona) i nazwisko fizjoterapeuty oraz jego tytuł zawodowy, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej - listę fizjoterapeutów wspólników albo partnerów spółki zawierającą:
a)
w polu pierwszym - numer kolejny na liście,
b)
w polu drugim - imiona i nazwiska oraz tytuły zawodowe,
c) 16
 w polu trzecim - imię (imiona) i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;
5)
w rubryce piątej - numer prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty, w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej - numer prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
6) 17
 w rubryce szóstej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki fizjoterapeutycznej w formie spółki cywilnej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;
7)
w rubryce siódmej - adres do korespondencji:
a)
w polu pierwszym - identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego albo adresu do korespondencji,
b)
w polu drugim - ulicę,
c)
w polu trzecim - numer domu,
d)
w polu czwartym - numer lokalu,
e)
w polu piątym - kod pocztowy,
f)
w polu szóstym - miejscowość,
g) 18
 w polu siódmym - numer skrytki pocztowej,
h)
w polu ósmym - oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;
8)
w rubryce ósmej - numer telefonu;
9)
w rubryce dziewiątej - adres poczty elektronicznej;
10)
w rubryce dziesiątej - adres strony internetowej;
11)
w rubryce jedenastej - informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:
a)
w polu pierwszym - datę rozpoczęcia działalności leczniczej,
b)
w polu drugim - datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,
c)
w polu trzecim - okres zawieszenia działalności, o którym mowa w art. 22 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców;
d) 19
 (uchylona);
12)
w rubryce dwunastej - rodzaj działalności leczniczej;
13)
w rubryce trzynastej - kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 5 do rozporządzenia;
14)
w rubryce czternastej - zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;
15)
w rubryce piętnastej - adres i numer telefonu miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki fizjoterapeutycznej wyłącznie w miejscu wezwania - adres i numer telefonu miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej:
a)
w polu pierwszym - identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych albo miejsce przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej,
b)
w polu drugim - ulicę,
c)
w polu trzecim - numer domu,
d)
w polu czwartym - numer lokalu,
e)
w polu piątym - kod pocztowy,
f)
w polu szóstym - miejscowość,
g)
w polu siódmym - numer telefonu,
h)
w polu ósmym - nazwę zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki fizjoterapeutycznej wyłącznie w zakładzie leczniczym;
16)
w rubryce szesnastej - datę wpisu do rejestru;
17)
w rubryce siedemnastej - datę zmiany wpisu do rejestru;
18)
w rubryce osiemnastej - informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:
a) 20
 w polu pierwszym - datę udzielenia akredytacji lub datę wydania certyfikatu,
b)
w polu drugim - zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;
19)
w rubryce dziewiętnastej - informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:
a)
w polu pierwszym - daty przeprowadzonych kontroli,
b)
w polu drugim - wyniki przeprowadzonych kontroli;
20)
w rubryce dwudziestej - informacje dotyczące wykreślenia z rejestru:
a)
w polu pierwszym - datę zakończenia działalności leczniczej,
b)
w polu drugim - datę uchwały Krajowej Rady Fizjoterapeutów o wykreśleniu z rejestru,
c)
w polu trzecim - numer uchwały Krajowej Rady Fizjoterapeutów o wykreśleniu z rejestru;
21) 21
 w rubryce dwudziestej pierwszej - miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej, ze wskazaniem nazwy podmiotu przechowującego dokumentację medyczną, adresu i numeru telefonu.
2. 
W przypadku gdy świadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej są udzielane w więcej niż jednym miejscu albo adres przyjmowania wezwań jest inny niż adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce piętnastej wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.
3. 
W przypadku gdy fizjoterapeuta prowadzi więcej niż jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: trzynastej, czternastej i piętnastej wpisuje się informacje o każdym z nich.
15 § 10 ust. 1 pkt 3 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. a rozporządzenia z dnia 13 września 2023 r. (Dz.U.2023.2062) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 10 listopada 2023 r.
16 § 10 ust. 1 pkt 4 lit. c zmieniona przez § 1 pkt 4 lit. b rozporządzenia z dnia 13 września 2023 r. (Dz.U.2023.2062) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 10 listopada 2023 r.
17 § 10 ust. 1 pkt 6 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. c rozporządzenia z dnia 13 września 2023 r. (Dz.U.2023.2062) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 10 listopada 2023 r.
18 § 10 ust. 1 pkt 7 lit. g zmieniona przez § 1 pkt 4 lit. d rozporządzenia z dnia 13 września 2023 r. (Dz.U.2023.2062) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 10 listopada 2023 r.
19 § 10 ust. 1 pkt 11 lit. d uchylona przez § 1 pkt 4 lit. e rozporządzenia z dnia 13 września 2023 r. (Dz.U.2023.2062) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 10 listopada 2023 r.
20 § 10 ust. 1 pkt 18 lit. a zmieniona przez § 1 pkt 4 lit. f rozporządzenia z dnia 13 września 2023 r. (Dz.U.2023.2062) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 10 listopada 2023 r.
21 § 10 ust. 1 pkt 21 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. g rozporządzenia z dnia 13 września 2023 r. (Dz.U.2023.2062) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 10 listopada 2023 r.