§ 9. - Szczegółowy zakres danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowy tryb postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.325 t.j.
Akt utracił moc Wersja od: 17 września 2017 r.
§ 9.
1.
W księdze rejestrowej praktyki zawodowej pielęgniarki wpisuje się:1)
w rubryce pierwszej - numer księgi rejestrowej;2)
w rubryce drugiej - oznaczenie organu prowadzącego rejestr:a)
w polu pierwszym - literę "P" oznaczającą okręgową radę pielęgniarek i położnych, jako organ prowadzący rejestr,b)
w polu drugim - kod okręgowej izby pielęgniarek i położnych, określony w załączniku nr 3 do rozporządzenia;3)
w rubryce trzeciej - firmę oraz formę organizacyjno-prawną, w przypadku grupowej praktyki pielęgniarek;4)
w rubryce czwartej - imię i nazwisko pielęgniarki oraz jej tytuł zawodowy, a w przypadku grupowej praktyki pielęgniarek - listę pielęgniarek wspólników albo partnerów spółki zawierającą:a)
w polu pierwszym - numer kolejny na liście,b)
w polu drugim - imiona i nazwiska oraz tytuły zawodowe,c)
w polu trzecim - imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki, ze wskazaniem pełnionej funkcji;5)
w rubryce piątej - numer wpisu do rejestru pielęgniarek lub rejestru położnych, a w przypadku grupowej praktyki pielęgniarek lub położnych - numer wpisu do rejestru pielęgniarek lub rejestru położnych każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;6)
w rubryce szóstej - numer prawa wykonywania zawodu, a w przypadku grupowej praktyki pielęgniarek - numer prawa wykonywania zawodu każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;7)
(uchylony);8)
w rubryce ósmej - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP), a w przypadku grupowej praktyki pielęgniarek - Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) każdego ze wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;9)
w rubryce dziewiątej - adres do korespondencji:a)
w polu pierwszym - identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego dla adresu do korespondencji,b)
w polu drugim - ulicę,c)
w polu trzecim - numer domu,d)
w polu czwartym - numer lokalu,e)
w polu piątym - kod pocztowy,f)
w polu szóstym - miejscowość,g)
w polu siódmym - numer skrytki pocztowej,h)
w polu ósmym - oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;10)
w rubryce dziesiątej - numer telefonu;11)
w rubryce jedenastej - adres poczty elektronicznej;12)
w rubryce dwunastej - adres strony internetowej;13)
w rubryce trzynastej - posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki pielęgniarek, a w przypadku grupowej praktyki pielęgniarek - specjalizacje poszczególnych wspólników albo partnerów spółki, w kolejności wynikającej z listy, o której mowa w pkt 4;14)
w rubryce czternastej - informacje dotyczące prowadzenia działalności leczniczej:a)
w polu pierwszym - datę rozpoczęcia działalności leczniczej,b)
w polu drugim - datę rozpoczęcia działalności leczniczej na podstawie zawiadomienia, o którym mowa w art. 104 ust. 2 ustawy,c)
w polu trzecim - okres zawieszenia działalności, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,d)
w polu czwartym - datę podjęcia działalności leczniczej, po upływie okresu, o którym mowa w lit. c;15)
w rubryce piętnastej - rodzaj działalności leczniczej;16)
w rubryce szesnastej - kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki pielęgniarek;17)
w rubryce siedemnastej - zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;18)
w rubryce osiemnastej - adres i numer telefonu miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki pielęgniarki wyłącznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielęgniarki wyłącznie w miejscu wezwania - adres i numer telefonu miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej:a)
w polu pierwszym - identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych albo miejsce przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej,b)
w polu drugim - ulicę,c)
w polu trzecim - numer domu,d)
w polu czwartym - numer lokalu,e)
w polu piątym - kod pocztowy,f)
w polu szóstym - miejscowość,g)
w polu siódmym - numer telefonu,h) 36
w polu ósmym - nazwę zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki pielęgniarki wyłącznie w zakładzie leczniczym albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielęgniarki wyłącznie w zakładzie leczniczym;19)
w rubryce dziewiętnastej - datę wpisu do rejestru;20)
w rubryce dwudziestej - datę zmiany wpisu do rejestru;21) 37
(uchylony);22)
w rubryce dwudziestej drugiej - informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych:a)
w polu pierwszym - datę wydania certyfikatu,b)
w polu drugim - zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;23)
w rubryce dwudziestej trzeciej - informacje dotyczące przeprowadzonych kontroli, o których mowa w art. 111 ustawy:a)
w polu pierwszym - daty przeprowadzonych kontroli,b)
w polu drugim - wyniki przeprowadzonych kontroli;24)
w rubryce dwudziestej czwartej - informacje dotyczące wykreślenia z rejestru:a)
w polu pierwszym - datę zakończenia działalności leczniczej,b)
w polu drugim - datę uchwały okręgowej rady pielęgniarek i położnych o wykreśleniu z rejestru,c)
w polu trzecim - numer uchwały okręgowej rady pielęgniarek i położnych o wykreśleniu z rejestru;25)
w rubryce dwudziestej piątej - miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej.2.
W przypadku gdy świadczenia zdrowotne w ramach wykonywanej praktyki zawodowej są udzielane w więcej niż jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwań jest inny niż adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, w rubryce osiemnastej wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.3.
W przypadku gdy pielęgniarka prowadzi więcej niż jeden rodzaj praktyki zawodowej, w rubrykach: szesnastej, siedemnastej i osiemnastej wpisuje się informacje o każdym z nich.36 § 9 ust. 1 pkt 18 lit. h zmieniona przez § 1 pkt 6 lit. a rozporządzenia z dnia 24 lipca 2017 r. (Dz.U.2017.1540) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 17 września 2017 r.
37 § 9 ust. 1 pkt 21 uchylony przez § 1 pkt 6 lit. b rozporządzenia z dnia 24 lipca 2017 r. (Dz.U.2017.1540) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 17 września 2017 r.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (2)
Pytania i odpowiedzi liczba obiektów na liście: (2)
- Jaką opłatę poniesie pielęgniarka składająca wniosek o zmianę wpisu w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą?
- Czy pielęgniarka prowadząca praktykę zawodową w podmiocie leczniczym, dostosowując wpis do rejestru w OIPiP ma obowiązek we wniosku wymieniać wszystkie miejsca udzielania świadczeń?