§ 13. - Szczegółowy zakres danych objętych wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą oraz szczegółowy tryb postępowania w sprawach dokonywania wpisów, zmian w rejestrze oraz wykreśleń z tego rejestru.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.325 t.j.
Akt utracił moc Wersja od: 17 września 2017 r.
§ 13.
1.
Wniosek o wpis praktyki zawodowej pielęgniarki do rejestru zawiera:1)
określenie rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianę wpisu do rejestru, o wykreślenie z rejestru;2)
numer księgi rejestrowej;3)
oznaczenie organu prowadzącego rejestr, zawierające literę "P" oraz kod okręgowej izby pielęgniarek i położnych, określony w załączniku nr 3 do rozporządzenia;4)
imię i nazwisko pielęgniarki oraz jej tytuł zawodowy;5)
numer wpisu do rejestru pielęgniarek lub rejestru położnych;6)
numer prawa wykonywania zawodu;7)
(uchylony);8)
Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);9)
adres do korespondencji:a)
identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego dla adresu do korespondencji,b)
ulicę,c)
numer domu,d)
numer lokalu,e)
kod pocztowy,f)
miejscowość,g)
numer skrytki pocztowej,h)
oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;10)
numer telefonu;11)
adres poczty elektronicznej;12)
adres strony internetowej, jeżeli posiada;13)
posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki pielęgniarki;14)
datę rozpoczęcia działalności leczniczej;15)
okres zawieszenia działalności leczniczej, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;16)
datę podjęcia działalności leczniczej po upływie okresu, o którym mowa w pkt 15;17)
kod rodzaju praktyki zawodowej, określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki pielęgniarki;18)
zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;19)
numer telefonu i adres miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych:a)
identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych,b)
ulicę,c)
numer domu,d)
numer lokalu,e)
kod pocztowy,f)
miejscowość,g) 61
nazwę zakładu leczniczego, w przypadku indywidualnej praktyki pielęgniarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielęgniarskiej wyłącznie w zakładzie leczniczym;20)
informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych, jeżeli posiada:a)
datę wydania certyfikatu,b)
zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;21) 62
(uchylony);22)
datę zakończenia działalności leczniczej;22a)
miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej;23)
datę złożenia wniosku oraz podpis pielęgniarki.2.
W przypadku indywidualnej praktyki pielęgniarki wyłącznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki pielęgniarki wyłącznie w miejscu wezwania, wniosek o wpis tej praktyki do rejestru, zamiast numeru telefonu i adresu miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, o których mowa w ust. 1 pkt 19, zawiera numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej, zawierający informacje, o których mowa w ust. 1 pkt 19 lit. a-f.3.
W przypadku grupowej praktyki pielęgniarek wniosek, o którym mowa w ust. 1, składa się z dwóch części:1)
część I zawiera informacje o spółce wykonującej działalność leczniczą jako grupowa praktyka pielęgniarek;2)
część II zawiera informacje o wspólniku albo partnerze spółki, o której mowa w pkt 1.4.
Część I wniosku zawiera:1)
określenie rodzaju wniosku: o wpis do rejestru, o zmianę wpisu do rejestru, o wykreślenie z rejestru;2)
numer księgi rejestrowej;3)
oznaczenie organu prowadzącego rejestr, zawierające literę "P" oraz kod okręgowej izby pielęgniarek i położnych, określony w załączniku nr 3 do rozporządzenia;4)
firmę i formę organizacyjno-prawną spółki;5)
(uchylony);6)
imię i nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;7)
adres do korespondencji:a)
identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego dla adresu do korespondencji,b)
ulicę,c)
numer domu,d)
numer lokalu,e)
kod pocztowy,f)
miejscowość,g)
numer skrytki pocztowej,h)
oznaczenie placówki operatora pocztowego, w której jest udostępniona skrytka pocztowa;8)
numer telefonu;9)
adres poczty elektronicznej;10)
adres strony internetowej, jeżeli posiada;11)
listę pielęgniarek wspólników albo partnerów spółki, ze wskazaniem ich imion i nazwisk, miejsc zamieszkania oraz imienia i nazwiska osoby uprawnionej do reprezentowania spółki;12)
datę rozpoczęcia działalności leczniczej;13)
okres zawieszenia działalności leczniczej, o którym mowa w art. 14a ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej;14)
datę podjęcia działalności leczniczej po upływie okresu, o którym mowa w pkt 13;15)
informacje dotyczące akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych, jeżeli posiada:a)
datę wydania certyfikatu,b)
zakres akredytacji lub certyfikacji w zakresie jakości udzielanych świadczeń zdrowotnych;16) 63
(uchylony);17)
datę zakończenia działalności leczniczej;17a)
miejsce przechowywania dokumentacji medycznej w przypadku zakończenia działalności leczniczej;18)
datę złożenia wniosku oraz podpis osoby uprawnionej do reprezentowania spółki, ze wskazaniem jej imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.5.
Część II wniosku zawiera:1)
numer pielęgniarki na liście, o której mowa w ust. 4 pkt 11;2)
imię i nazwisko pielęgniarki;3)
kod okręgowej izby pielęgniarek lub położnych, której pielęgniarka jest członkiem, określony w załączniku nr 3 do rozporządzenia;4)
numer wpisu do rejestru pielęgniarek lub rejestru położnych;5)
numer prawa wykonywania zawodu;6)
(uchylony);7)
Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP);8)
posiadane specjalizacje, w przypadku specjalistycznej praktyki pielęgniarki;9)
kod rodzaju praktyki zawodowej, jaką pielęgniarka wykonuje w ramach grupowej praktyki pielęgniarek, określony w załączniku nr 4 do rozporządzenia, ze wskazaniem dziedziny medycyny w przypadku specjalistycznej praktyki pielęgniarki;10)
zakres udzielanych świadczeń zdrowotnych;11)
numer telefonu i adres miejsca udzielania świadczeń zdrowotnych, a w przypadku indywidualnej praktyki lekarskiej wyłącznie w miejscu wezwania albo indywidualnej specjalistycznej praktyki lekarskiej wyłącznie w miejscu wezwania - numer telefonu i adres miejsca przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej:a)
identyfikator terytorialny dla jednostki podziału terytorialnego, w której znajduje się miejsce udzielania świadczeń zdrowotnych albo miejsce przyjmowania wezwań i przechowywania dokumentacji medycznej,b)
ulicę,c)
numer domu,d)
numer lokalu,e)
kod pocztowy,f)
miejscowość;12)
adres poczty elektronicznej;13)
datę rozpoczęcia działalności leczniczej w ramach grupowej praktyki pielęgniarek;14)
datę zakończenia działalności leczniczej w ramach grupowej praktyki pielęgniarek;15)
podpis pielęgniarki.6.
W przypadku gdy świadczenia zdrowotne są udzielane w więcej niż jednym miejscu albo adres miejsca przyjmowania wezwań jest inny niż adres miejsca przechowywania dokumentacji medycznej, we wniosku wpisuje się adres i numer telefonu każdego z tych miejsc.7.
W przypadku wniosku o wpis do rejestru podaje się informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 3-14, 17-19 i 23 albo w ust. 4 pkt 1, 3-12 i 18 oraz ust. 5 pkt 1-13 i 15, odrębnie dla każdego ze wspólników albo partnerów spółki.8.
W przypadku wniosku o zmianę wpisu do rejestru podaje się informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 23 albo w ust. 4 pkt 1-4 i 18, oraz informacje i dane, których dotyczy zmiana.9.
W przypadku wniosku o wykreślenie z rejestru podaje się informacje i dane, o których mowa w ust. 1 pkt 1-4 i 22-23 albo w ust. 4 pkt 1-4 i 17-18.61 § 13 ust. 1 pkt 19 lit. g zmieniona przez § 1 pkt 10 lit. a tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 24 lipca 2017 r. (Dz.U.2017.1540) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 17 września 2017 r.
62 § 13 ust. 1 pkt 21 uchylony przez § 1 pkt 10 lit. a tiret drugie rozporządzenia z dnia 24 lipca 2017 r. (Dz.U.2017.1540) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 17 września 2017 r.
63 § 13 ust. 4 pkt 16 uchylony przez § 1 pkt 10 lit. b rozporządzenia z dnia 24 lipca 2017 r. (Dz.U.2017.1540) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 17 września 2017 r.
Dokumenty powiązane
Jeżeli chcesz mieć dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych, zaloguj się do LEX-a Nie korzystasz jeszcze z programów LEX? Zamów dostęp testowy »