§ 4. - Szczegółowy zakres danych, które powinny być zawarte w dokumentach związanych z rejestracją w zakresie podatku akcyzowego.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2021.197

Akt utracił moc
Wersja od: 29 stycznia 2021 r.
§  4. 
Zgłoszenia, o których mowa w art. 19 ust. 1 i 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy, zawierają następujące dane:
1)
imię i nazwisko lub nazwę podmiotu;
2)
numer identyfikacji podatkowej (NIP) lub inny numer identyfikacyjny używany w państwie zamieszkania lub siedziby albo numer PESEL, a jeżeli PESEL nie został nadany - nazwę i numer dokumentu stwierdzającego tożsamość osoby fizycznej;
3)
datę zaprzestania wykonywania działalności lub czynności, o których mowa w art. 16 ust. 1 albo 1a ustawy, albo datę zaprzestania prowadzenia działalności, w przypadku, o którym mowa w art. 19 ust. 2 albo ust. 3 pkt 2 ustawy;
4)
określenie rodzaju działalności lub rodzaju czynności w zakresie wyrobów akcyzowych lub samochodów osobowych, w zakresie których podmiot zaprzestaje wykonywania tej działalności lub tych czynności;
5)
przyczynę zaprzestania wykonywania działalności lub czynności, o których mowa w art. 16 ust. 1 albo 1a ustawy, albo przyczynę zaprzestania prowadzenia działalności, w przypadku, o którym mowa w art. 19 ust. 2 albo ust. 3 pkt 2 ustawy:
a)
likwidacja,
b)
upadłość,
c)
śmierć,
d)
inna.