§ 5. - Szczegółowy tryb wykonywania czynności związanych z postępowaniem dyscyplinarnym w stosunku do policjantów.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.306

Akt utracił moc
Wersja od: 29 października 2019 r.
§  5. 
1. 
Rzecznik dyscyplinarny prowadzący sprawę zakłada teczkę akt postępowania, oznaczając ją sygnaturą i opisem przedmiotu sprawy. Teczkę akt postępowania opatruje się pieczęcią z nazwą jednostki organizacyjnej Policji.
2. 
We wszystkich sprawach należy przestrzegać chronologicznego układu akt postępowania - według daty sporządzenia lub wpływu dokumentów.
3. 
Akta postępowania układa się w tomach nieprzekraczających 200 kart. Karty zawarte w poszczególnych tomach należy ponumerować, dokonując zaznaczenia lub nadruku trwałym środkiem kryjącym w prawym górnym rogu.
4. 
Do każdego tomu akt postępowania należy sporządzić przegląd akt postępowania, z zachowaniem ciągłości numeracji kart dla całości akt postępowania.