§ 5. - Szczegółowy tryb wykonywania czynności związanych z postępowaniem dyscyplinarnym w stosunku do policjantów.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.306
Akt utracił moc
Wersja od: 29 października 2019 r.
§ 5.
1.
Rzecznik dyscyplinarny prowadzący sprawę zakłada teczkę akt postępowania, oznaczając ją sygnaturą i opisem przedmiotu sprawy. Teczkę akt postępowania opatruje się pieczęcią z nazwą jednostki organizacyjnej Policji.
2.
We wszystkich sprawach należy przestrzegać chronologicznego układu akt postępowania - według daty sporządzenia lub wpływu dokumentów.
3.
Akta postępowania układa się w tomach nieprzekraczających 200 kart. Karty zawarte w poszczególnych tomach należy ponumerować, dokonując zaznaczenia lub nadruku trwałym środkiem kryjącym w prawym górnym rogu.
4.
Do każdego tomu akt postępowania należy sporządzić przegląd akt postępowania, z zachowaniem ciągłości numeracji kart dla całości akt postępowania.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .