§ 12. - Szczegółowy tryb wykonywania czynności związanych z postępowaniem dyscyplinarnym w stosunku do policjantów.
Dziennik Ustaw
Dz.U.2014.306
Akt utracił moc
Wersja od: 29 października 2019 r.
§ 12.
1.
Przełożony dyscyplinarny zakłada i prowadzi rejestr postępowań dyscyplinarnych, zwany dalej "RPD". Przełożony dyscyplinarny może wyznaczyć osobę uprawnioną do jego prowadzenia.
2.
RPD może być prowadzony w formie zbioru danych przetwarzanych w systemie informatycznym lub teleinformatycznym.
3.
Rejestracja postępowania dyscyplinarnego następuje niezwłocznie po jego wszczęciu i polega na dokonaniu odpowiedniego wpisu w RPD oraz wpisaniu w lewym górnym rogu na postanowieniu o wszczęciu postępowania dyscyplinarnego sygnatury akt tego postępowania.
4.
Sygnatura akt postępowania dyscyplinarnego składa się z oznaczenia literowego "RPD", liczby porządkowej oraz po znaku łamania "/"dwóch ostatnich cyfr roku kalendarzowego, w którym akta postępowania zostały założone.
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookie. Jeśli zgadzasz się na używanie plików cookie kliknij "Zamknij" lub po prostu kontynuuj przeglądanie. Uzyskaj więcej informacji lub zmień ustawienia .