§ 12. - Szczegółowy tryb wykonywania czynności związanych z postępowaniem dyscyplinarnym w stosunku do policjantów.

Dziennik Ustaw

Dz.U.2014.306

Akt utracił moc
Wersja od: 29 października 2019 r.
§  12. 
1. 
Przełożony dyscyplinarny zakłada i prowadzi rejestr postępowań dyscyplinarnych, zwany dalej "RPD". Przełożony dyscyplinarny może wyznaczyć osobę uprawnioną do jego prowadzenia.
2. 
RPD może być prowadzony w formie zbioru danych przetwarzanych w systemie informatycznym lub teleinformatycznym.
3. 
Rejestracja postępowania dyscyplinarnego następuje niezwłocznie po jego wszczęciu i polega na dokonaniu odpowiedniego wpisu w RPD oraz wpisaniu w lewym górnym rogu na postanowieniu o wszczęciu postępowania dyscyplinarnego sygnatury akt tego postępowania.
4. 
Sygnatura akt postępowania dyscyplinarnego składa się z oznaczenia literowego "RPD", liczby porządkowej oraz po znaku łamania "/"dwóch ostatnich cyfr roku kalendarzowego, w którym akta postępowania zostały założone.